Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Telenet biedt twee eenvoudige zakelijke oplossingen voor bedrijfsinternet aan: Fibernet 200 en Fibernet 240 plus. Fibernet 240 plus is het uitgebreidste abonnement van de twee met een downloadsnelheid van 240 Mbps, een uploadsnelheid van 20 Mbps en een maandelijks volume van 4 TB.

 

 

 

Kleine broer Fibernet 150 leunt sinds kort dichter aan bij dat abonnement. De naamsverandering geeft de essentie al weg: Business Fibernet 150 heet voortaan Business Fibernet 200 wat de evolutie in downloadsnelheid weergeeft: voorheen kreeg je 150 Mbps, vandaag is dat 200 Mbps. Ook de uploadsnelheid stijgt: tot 15 Mbps van 10 Mbps. Tot slot krijg je een terabyte aan volume bij zodat je per maand 3 TB kan verbruiken. Fibernet 200 blijft 50 euro per maand kosten.

Eerder deze week sleutelde Telenet ook al aan de abonnementen voor consumenten. Het Fiber 100-internet, dat onder andere als onderdeel van een Whop-pakket beschikbaar is, komt vandaag met 200 GB aan datatransfervolume wat gelijk staat aan een verhoging van 50 GB.

 

Kleine broer 150/10Mbps  lijkt nu  na de GRATIS verhoging veel op business fluo home 200/15Mbps met 3TB vast volume.

http://www.zdnet.be/nieuws/179426/telenet-verhoogt-snelheid-en-volume-business-fibernet/

 

Als ik nu reken,ik betaal 92,56 euro voor business fluo home 200/15Mbps 3TB vast volume in 3 pack BTW in.

Neem ik nu Business fibernet 200/15 ook met 3TB vast volume hetzelfde  in 3 pack,kost 82.03 euro incl BTW.

verschil  is maandelijks 10.53 euro minder dan mijn huidige(hetzelfde) fluo home business.

HOE KAN DAT.

Hier onder kan je zelf samenstellen 

https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/internet/business-fibernet/

0 Likes
40 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Ik heb de exacte prijzen opgegeveninclusief kortingen. Tijdelijke kortingen zijn alleen voor nieuwe aansluitingen niet vooraanpassingen van je Fluo abonnement.

Fluo Home bestaat niet meer als dusdanig product. Wel Fluo met Freephone Europe of Fluo met Freephone business digitaal. Dus traditioneel telefonie of VOIP en dat is 2€ex BTW verschil. En daar komt dan als optie DTV bij en dat is 15.50€ ex BTW  inclusief de huur digicorder. Wat uiteindelijk de Fluo Home vormt maar zo niet meer wordt genoemd.

Als ik dit vergelijkmet watde concurentie biedt.

96.8 incl. BTW weliswaar met een GSM abonnementje erbij. (Telenetvoor +- hetzelfde maar een dubbele internetbandbreedte en 50 minuten minder mobiel bellen = 107.79)

of 111.32 tegen over 129.06€ bij Telenet (nog altijd dubbele bandbreedte en onberperkt mobiel bellen en 5GB dataverkeer mobiel)

Deconcurentie moet wel goedkoperzijn voor wat ze maar kunnen bieden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Kan je de nieuwe business fibernet only 200/15 aan 50 euro excl  BTW  ook bestellen via 'Mijn Telenet'

 

Naar het schijnt werkt dit niet

 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Is het vandaag nog mogenlijk een business abonement af te sluiten via een Telenet center zonder BTW nummer.

 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

 

Sommigen zeggen van niet op een forum

En zeggen dat dit met overname Base telefonie te maken heeft,waar ik nu eens niets van geloof.

 

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Je kan perfect een business abonnement    afsluiten   als particulier.     Als     je maar betaalt. Voor wie       het          wil :  neem met mij contact    op       via        een         privebericht                     en ik doe maandag het nodige.   .

 

 

 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

@igvfer van harte bedankt voor het duidelijk  antwoord.

Het was 'n vraag,omdat ik zelf als particulier al meer dan 1 jaar business fluo home 200/15 heb.

En volgens 'n forum gebruiker kon dat vandaag niet meer.

 

Ikzelf ben al jaren(14)trouwe Telenet klant,en met Telenet op dat forum aan te prijzen,heeft me dat al 'n pak bans gekost.Smiley Knipoog

Niet moeilijk,al de moderators en voorzitter zijn proximus klanten(medewerkers)

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Kleine correctie. Sedert de release van 9/10 april zijn huidige business abonnementen niet meer voor particuliere klanten. Net mijn informatie gelezen. Bestaande klanten houden wel hun producten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Graag wat meer uploadspeed voor de business klantenSmiley Knipoog

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Voor de ander klanten zou dat ook niet onaardig zijn. Smiley Knipoog



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber


@igvfer schreef:

Voor de ander klanten zou dat ook niet onaardig zijn. Smiley Knipoog

 

Zeker en vast,het is zo precies dat Telenet zich inhoud,omdat de concurentie hier (4 koperlijn internet aanbieders onder proximus)gewoon niet kunnen volgen,nog jaren niet.Ze kunnen vandaag niet eens de helft van de Telenet snelheden leveren,en dan nog  moeten ze hun snelheden  cappen,anders dreigt heel hun zooitje stil te vallen.Verlegen vrouw

In Nederland heb je Ziggo ook onderdeel van Liberty global zoals Telenet ,daar kan zelfs al 500/40Mbps voor business (zakelijke klanten)over COAX

 

https://partners.ziggozakelijk.nl/producten/internet_en_alles_in_1/connect_zzp_alles-in-1/

 

 

 

 

 

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Wie de prijs wil weten wat ik netto  betaal  voor business fluo home 200/15 in 3 pack zie onder

Prijs is buiten promotie

Internet 200/15Mbps met 3TB vast volume
HDtv incl kabel abonement incl digicorder  incl extra HD xl pack
Free phoneEurope gratis bellen in de dal uren weekends feestdagen ook naar gsm 
incl 24BE business    
= 3 pack
-38,84 euro korting combinatie voordeel 
totaal  92,56 euro BTW all in      
 
 
0 Likes
Colossus90
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Als ik via mijn telenet verander naar de business 150 van 50 euro. Krijg ik dan ook de snelheid van 200 Mbps?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Uiteraard. Ik ben er nog niet uit of een particulier dit nu wel of niet kan nemen. Volgens de Telenetinstructies na de release zouden ze dit voorbehouden voor klanten met ondernemings- of BTW nummer net zoals die King businessabonnementen. Maar ik zie dat dit nog altijd kan aangeduid worden in C@fé (het programma dat gebruikt wordt om producten te boeken), ook voor particulieren. Wat niet zo is voor de business mobiele abonnementen, die zijn enkel beschikbaar voor klanten met BTW- /ondernemingsnummer.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Colossus90
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Bedankt voor het antwoord, ik heb dus een overschakeling gevraagd naar business!

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet verhoogt snelheid en volume Business Fiber

Als ik het goed begrijp kan je geen business mobiel  meer aanvragen als particulier,maar wel kan je als particulier nog steeds over schakelen naar business internet.

 

0 Likes