Beantwoorden
maccie1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Trage download vanaf Strato cloudserver (Duitsland)

Mijn internet snelheid is ok DL 288 Mbps en UL 28Mbps

Wanneer ik nu download van mijn Strato cloudserver (Duitsland) is dat hetzelfde als de upload nl. +/- 28Mbps, terwijl dezelfde download via Google Drive 288 Mbps bedraagt. Volgens het Strato servicecenter wordt hun downloadsnelheid niet begrensd. Zij denken dat mijn provider bepaalde (onbekende?) downloads/verbindingen misschien uit veiligheidsoverwegingen begrenst.

Zou dit kunnen?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Trage download

 

0 Likes
2 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Trage download vanaf Strato cloudserver (Duitsland)

Ik denk niet dat Telenet bewust de snelheid van verkeer afkomstig van Strato beperkt.

288 Mbps is wel een enorm hoge downlaod snelheid voor een server. Ik geloof eigenlijk niet dat je die snelheid verwachten mag. Zijn er andere servers waar je die snelheid wel haalt? Ik ken er geen.

Strato zal het niet graag hebben als er veel gebruikers (gelijktijdig) met zo een hoge snelheid willen downloaden. Zelfs 28Mpbs is eigenlijk helemaal niet slecht.

 

Besef ook dat een speedtest (bijvoorbeeld speedtest.telenet.be) niet hetzelfde is als een echte download.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
maccie1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Trage download vanaf Strato cloudserver (Duitsland)


@Arnie  schreef:

Zijn er andere servers waar je die snelheid wel haalt? Ik ken er geen.

Strato zal het niet graag hebben als er veel gebruikers (gelijktijdig) met zo een hoge snelheid willen downloaden. Zelfs 28Mpbs is eigenlijk helemaal niet slecht.

 

Ik download van Google Drive met 37MBps oftewel 296Mbps.

0 Likes