Beantwoorden
NansG
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Veranderen van zender (TV)

Hallo, het is niet meer mogelijk om van zender te veranderen. Niet via afstandsbediening, niet op toestel. Hebben andere afstandsbediening gebruikt, maar lukte ook niet. Ligt ook niet aan batterijen want zijn vervangen. Toen we de stekker uit trokken en de modem opnieuw opstartten, lukte het 30 min, maar nu weer niet meer. Wat doen ?

0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Veranderen van zender (TV)

TV-toestel (Het gaat toch over de tvniet over digicorder/digibox?) al eens uit- en aangezet? Nieuwe batterijen in de afstandsbediening?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
NansG
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Veranderen van zender (TV)

Hallo,

Van beide Telenet-afstandsbedieningen zijn de batterijen vervangen. De stekker van de digicorder (sorry, niet modem) werd inderdaad al uit het stopcontact gehaald. Na het opnieuw opstarten lukte het plots weer wel om de kanalen te veranderen via de afstandbediening, maar na 30 min bleven we plots weer geblokkeerd op 1. Niet meer mogelijk om van kanaal te veranderen, ondanks aan/uit-zetten, enz... Is toestel van mijn schoonmama van 86 in RVT, dus zonder haar TV is ze behoorlijk 'verloren'.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Veranderen van zender (TV)

Ik moet toegeven: ik ben zelf niet zo thuis in digicorders , digiboxen en dergelijke, maar misschien is het tijd om de digicorder (gratis?) in te ruilen voor een nieuwe? (Opnames zijn dan wel verloren, vrees ik.)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Veranderen van zender (TV)

Staat de TV op de juiste bron? HDMI 1 of anders?

Indien dat juist dan rest er maar een ding. Inruilen voor een andere.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes