24805
netweters
|
152821
antwoorden
|
20742
vragen
|
Hallo, het is niet meer mogelijk om van zender te veranderen. Niet via afstandsbediening, niet op toestel. Hebben andere afstandsbediening gebruikt, maar lukte ook niet. Ligt ook niet aan batterijen want zijn vervangen. Toen we de stekker uit trokken en de modem opnieuw opstartten, lukte het 30 min, maar nu weer niet meer. Wat doen ?
TV-toestel (Het gaat toch over de tv, niet over digicorder/digibox?) al eens uit- en aangezet? Nieuwe batterijen in de afstandsbediening?
Hallo,
Van beide Telenet-afstandsbedieningen zijn de batterijen vervangen. De stekker van de digicorder (sorry, niet modem) werd inderdaad al uit het stopcontact gehaald. Na het opnieuw opstarten lukte het plots weer wel om de kanalen te veranderen via de afstandbediening, maar na 30 min bleven we plots weer geblokkeerd op 1. Niet meer mogelijk om van kanaal te veranderen, ondanks aan/uit-zetten, enz... Is toestel van mijn schoonmama van 86 in RVT, dus zonder haar TV is ze behoorlijk 'verloren'.
Ik moet toegeven: ik ben zelf niet zo thuis in digicorders , digiboxen en dergelijke, maar misschien is het tijd om de digicorder (gratis?) in te ruilen voor een nieuwe? (Opnames zijn dan wel verloren, vrees ik.)