Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Verborgen kost bij Wigo for business?

Ik heb vorige week mijn eerste echte factuur ontvangen voor mijn vernieuwd Wigo for business 15GB pakket . De vorige was de overgangsfactuur , en dus compleet onduidelijk.

Tot mijn verbazing moet ik nu 3€ extra betalen voor de optie ".be domein", terwijl die vroeger inbegrepen was in het pakket. Waarom is dit?

Men had mij verzekerd bij de A-desk dat er geen wijzigingen waren bij de inhoud en de prijs van het pakket, behalve dat de capaciteit verhoogde van 10GB naar 15GB.

 

Zijn er nog mensen met deze verborgen prijsverhogen?

 

Ik heb daarnet nog even mijn vorige facturen nagekeken en daar staat geen extra kost op voor mijn domein, tenzij op de overgangsfactuur van vorige maand, daar staat ook al een partiële aanrekening op.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
15 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verborgen kost bij Wigo for business?


@JanHorn2 schreef:

  Nu op de factuur ineens 10€ erbij voor Europese gesprekken.  Vroeger was dat inbegrepen (1 land).  Dit was ons niet gezegd.   Eerlijkheid duurt het langst. 

 


Ik weet niet over welk pakket je het hebt. Bij de paarse conculega was het wel mogelijk om 1 land uit te kiezen (op de vaste lijn) Bij Telenet was dit Freephone Europe (gratis bellen na 16u + WE naar alle nummers binnen Europa, USA en Canada). Dit is weg in Wigo maar je kan nog altijd Triiing installeren op je smartphone en daarmee bel je nog altijd gratis naar die landen.

Trouwens Wigo is geen uitbreiding van wat je hebt maar een volledige nieuw alleenstaand pakket. Niemand is verplicht om daar in te stappen maar voor 90% van de klanten toch een verbetering. En ik heb al voor veel mensen de rekening gemaakt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.