Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Waar klachtendossier van Telenet opvolgen?

Ik heb via SMS een dossiernummer gekregen voor een klacht die ik had bij Telenet. Maar waar volg ik dat op? Ondertussen ook een sms dat het behandeld is maar... zelfde vraag.

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: dossier opvolgen

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@igvfer 

Heb je ook in die sms een nummer erbij gekregen ? Zo ja bel dat eens dan kom je op de backoffice uit en kun je het ze vragen. 

Heb je geen nummer bel naar de klantendienst dan kunnen ze je info geven wat er met je case gebeurd is. 

Op die manier kan je de case opvolgen maar geef wel je case nummer door.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Er staat inderdaad een dossiernummer waarbij ik dacht dat dit ging doorlinken naar het dossier waar dan in staat wat er gebeurd is. Nee hoor. Alleen een link hoe ik ze kan contacteren. Ik heb nu niet echt zin om nog eens aan de telefoon te hangen. Ik kan ook lezen hé.

Ik heb ook klacht ingediend online bij de politie maar kreeg direct een sms dat ik moest een afspraak maken om op kantoor een aangifte te doen. Zo blijven we bezig. ;-(

Ignace (igvfer) | Krak
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@igvfer 

Inzage op een case kan enkel door te bellen. Ok als je daar geen zin in hebt dan zal er niet veel op zitten dan te wachten. Of anders stuur bericht via Whatsapp of Messenger dan kan je ook je info krijgen die je wil.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter

Ik heb zo de indruk dat ze niet de indruk willen geven van "het gaat je niet aan" maar dat ze anderzijds ook het achterste van hun tong niet laten zien over de opvolging ervan. Ik zie wel dat die 2 ongewenste gebruikers verwijderd zijn, maar ik zou ook graag te weten komen hoe die er gekomen zijn, online, klantendienst, via hacking van mijn paswoord (2 maal). Is er iets extra dat ik kan doen om dit te voorkomen? Want ik ben blijkbaar niet de enige die het mee gemaakt heeft.

Ignace (igvfer) | Krak
0 Likes