24753
netweters
|
152360
antwoorden
|
20693
vragen
|
Wat zijn de regels ivm de wachtdienst van telenet?
In ons gebouw en het naburige liggen sinds gisterenochtend 7u in totaal 8 modems uit.
Klantendienst zegt: Helaas is er geen wachtdienst beschikbaar.
Wel straf, ik dacht altijd dat als meerdere klanten tegelijkertijd uitvielen er automatisch een alarm start en afhankelijk vd ernst de man van wacht werd opgeroepen...
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Wachtdienst
Er is een wachtdienst hoor en ja ook eentje om spoed reparaties te doen.
Maar dat wil niet direct zeggen dat er ook eentje beschikbaar is of de ernst is niet groot genoeg. Het is dus niet zo dat er automatisch iemand naar toe komt als er tegelijk een aantal modems uitleggen. In sommige situaties kun je dingen op afstand oplossen , tenzij er een kabel uit de grond getrokken wordt.
Maar heeft de klantendienst je verteld wat er aan de hand is waarom die modems tegelijk uitleggen ?
Nee, klantendienst wil gewoon geen wachtdienst sturen.
Er moet zogezegd eerst een technieker op maandag bij mij thuis komen om een analyse te maken.
Terwijl het probleem duidelijk op het netwerk zit. 4 modems bij ons en 4 modems volgende gebouw.
Dat geen willen sturen is weer iets anders maar er is er wel eentje hoor.
Maar wat je nu aanhaalt is toch een vermoedelijke outage die je beschrijft en dat kan alles zijn natuurlijk. Kabel defect of de TAP of Paddestoel kapot maar dat is wat ze zelf kunnen bekijken.
Wel raar dat ze je een technieker sturen terwijl je al aangeeft dat er meerdere modems uit gegaan zijn want ook dat is wel te controleren.
Is snap ook niet waarom ze niemand van de wachtdienst willen sturen terwijl er duidelijk een outage is van 8 klanten.