Beantwoorden
kribo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Netjes! Pionier

Wat biedt telenet aan voor Extreem gamers op PSN

Ik ben een extreem online Multiplayer FistPerson shooter Gamer op Playstation PS4.
Wat kan telenet mij bieden?
Ik wil meer zekerheid en garantie op internet snelheid en verbinding met de host servers.
Heb net BOII beta gespeelt en via de game kan je uw ping bekijken tijdens spel. En hoe hoger de cijver hoe slechter je verbinding was tijdens de game.  Ik heb Fiber 200 en mijn gemiddelde ping was altijd boven de 200.. Dit moet beter. Ideale zo zijn ten alle tijden onder de 50 te blijven.

Bij FPS Games gaat het om de reactie tijd en met een slechte ping is het gewoon een ramp.
Dus opnieuw wat kan Telenet mij aanbieden.?


Tags (3)
0 Likes
4 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Wat biedt telenet aan voor Extreem gamers op PSN

Heb je al eens een snelheidstest en/of pingtest gedaan met een toestel dat direct met kabel verbonden is met de modem?

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Wat biedt telenet aan voor Extreem gamers op PSN

Mijn ping is altijd 10 (als ik naar een server in België ping) als ik naar de Xbox server ping is dit 173 ongeveer.

Als jij een slechte ping hebt bij die beta is dat omdat er waarschijnlijk nog geen Europese servers zijn en Amerika is ver weg dus dan loopt de ping op.

Als je een speedtest doet op speedtest.net staat er ook altijd je ping bij die zou rond de 10 moeten zitten (kan natuurlijk ook minder zijn) als dat zo is dan is er geen probleem met je internet en kan Telenet er niets aan doen.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kribo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Netjes! Pionier

Wat biedt telenet aan voor Extreem gamers op PSN

Hoi, 
Heb via mijn latop een speedtest gedaan naar een host in Diegem. En ik geef toe die doet het prima.
Ik heb zitten rondneuzen waaraan het zou kunnen liggen dat wij  Gamers via Telenet  benaadeeld zouden zijn.
Volgens  derden zou het om de portforwarding issue liggen. Mijn PS4 sta in de DMZ en ik heb x-aantal porten geforward, 

 

PS4 - COD AW
TCP : 80, 443, 1935, 3478-3480 
UDP : 3478-3479 

PS4
TCP : 80, 443, 1935, 3478-3480 
UDP : 3478-3479 

Playstation Network PSN
TCP : 80, 443, 465, 983, 1935, 3478-3480, 5223, 10070-10080 
UDP : 3478-3479, 3658, 10070 

Nu het schijnt dat de NAT TYPE 1 op de PS4 kunnen wij niet behalen omdat de lage poortnummers standaard door Telenet geblokeerd worden. (alle nummers onder de 8080)
Is dit een fabeltje of zit daar iets achter?
Moest dit waar zijn zou Telenet voor bepaalde klanten, zoals Gamers, die willen en kunnen openen??

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Wat biedt telenet aan voor Extreem gamers op PSN

Uit veiligheidsoverwegingen blokkeert Telenet automatisch een aantal internetpoorten. Dit is een overzicht van de geblokkeerde poorten voor onze particuliere en bedrijfsklanten.

Telenet-internetabonnementen (particuliere klanten)
  • TCP Poort 25
  • TCP/UDP poort 53
  • TCP/UDP poort 135
  • TCP/UDP poort 137 – 139
  • TCP/UDP poort 161 – 162
  • TCP poort 445
  • TCP poort 1080
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.