Beantwoorden
DennisM98
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wat bij packetburst met kabelverbinding op CoD Warzone?

Hallo

 

Ik vroeg mij af of jullie misschien weten waarom dat ik packet burst heb op Warzone. (3 oranje vierkantjes waardoor je soms ineens kei hard begint te laggen en teleporten.)

 

Ik heb letterlijk alles al geprobeerd om het te fixen, windows opnieuw geïnstalleerd, het spel opnieuw geïnstalleerd, andere ssd gebruikt, zelfs een nieuwe gaming router getest ( dus niet de standaard telenet router ), alle poorten opengezet, mijn firewall gecontroleerd, maar NIETS helpt om het op te lossen...

 

Is het de kwaliteit van mijn internet? Moet ik telenet hierover aanspreken? Ik weet het echt niet meer.

 

Ik speel op 35 ping, dus dit is absoluut niet hoog.

Rechtstreeks verbonden van telenet router naar PC via kabel.

 

Cpu: 3800x, gpu: 2080TI, 36GB ram, B450F moederbord, download speed 300Mb/sec WIGO pakket.

 

Hopelijk kan iemand van jullie mij verder helpen.

 

Alvast bedankt!

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Warzone Packet Burst

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 528
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Wat bij packetburst met kabelverbinding op CoD Warzone?


@DennisM98  schreef:

Hallo

 

Ik vroeg mij af of jullie misschien weten waarom dat ik packet burst heb op Warzone. (3 oranje vierkantjes waardoor je soms ineens kei hard begint te laggen en teleporten.)

 

Ik heb letterlijk alles al geprobeerd om het te fixen, windows opnieuw geïnstalleerd, het spel opnieuw geïnstalleerd, andere ssd gebruikt, zelfs een nieuwe gaming router getest ( dus niet de standaard telenet router ), alle poorten opengezet, mijn firewall gecontroleerd, maar NIETS helpt om het op te lossen...

 

Is het de kwaliteit van mijn internet? Moet ik telenet hierover aanspreken? Ik weet het echt niet meer.

 

Ik speel op 35 ping, dus dit is absoluut niet hoog.

Rechtstreeks verbonden van telenet router naar PC via kabel.

 

Cpu: 3800x, gpu: 2080TI, 36GB ram, B450F moederbord, download speed 300Mb/sec WIGO pakket.

 

 


 @DennisM98 Welke snelheid haal je momenteel via de kabel? Al eens getest met een andere kabel? Had ook gelezen dat sommige spelers het ook al opmerkten bij Vanguard. Misschien een issue met de CoD server? https://dotesports.com/call-of-duty/news/how-to-fix-packet-burst-error-in-call-of-duty-vanguard


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
DennisM98
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wat bij packetburst met kabelverbinding op CoD Warzone?

@BjarneDankjewel voor je antwoord. Ik heb zonet ff een speedtest gedaan: 287mb/sec down, 19mb/sec up. Heb ook al 3 of 4 verschillende kabels getest, ook splinternieuwe kabel gekocht maar het probleem is er nog steeds. De link die je had gepost heb ik ook al eens gezien en al die oplossing helpen helaas niet.

0 Likes