Beantwoorden
toontje
Experienced Meerweter
Berichten: 95
Full speed writing! Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Webhosting waar je html code naar kan overzetten

Ik ben op zoek naar webhosting en ik kwam uit bij o.a. Wix, WordPress, Jouwweb, enz. maar dat blijken allemaal websitemakers te zijn waar met drag en drop alles ingegeven moet worden.

 

Omdat ik al een website heb (momenteel op de gratis telenet-webruimte die in juni verdwijnt), zou het handig zijn moest ik de html-codes (gemaakt in Dreamweaver en geüpload via een ftp-programma) gewoon kunnen overzetten naar de nieuwe webhosting.

Is er webhostingpakket waar dat gaat zodat ik niet helemaal opnieuw moet beginnen?

De site nadien verder aanpassen/onderhouden via drag en drop is geen probleem.

 

Wie kan me de juiste weg wijzen?

Alvast dank voor de moeite.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: html code overzetten

0 Likes
2 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Webhosting waar je html code naar kan overzetten

ovh.com, one.com om maar even twee voorbeelden te noemen.

Zoek gewoon even naar webhosting en je zult een heel groot aantal vinden.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Webhosting waar je html code naar kan overzetten

Zoals @Arnie zegt. En met meer mogelijkheden. Kost iets maar je kan er veel meer mee doen. Ik heb er meerderr bij one.com. Eentje met Wordpress erop, eentje opgebouwd uit HTML, css, PHP en met database connecties. Opgepast de prijzen vermeld bij one.com zijn exclusief 21% BTW en domeinnaam. Het eerste jaar wel een redelijke korting. Domeinnaam .be is +-18€ per jaar. Het voordeel bij one.com is wel dat je webruimtes kunt combineren. Wat je bij de ene niet gebruikt aan opslag kan je voor de andere gebruiken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.