24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Weet iemand wat de Inbox bewaartermijn is bij Telenet webmail?
Ik verneem dat deze zonder waarschuwing wordt leeggemaakt ondanks dat men belange niet aan de 5GB ruimte zit die voorzien is??
Indien de webmail niet is gekoppeld aan Outlook of dergelijke ben je deze kwijt.
Mvg, CK
Opgelost! Ga naar oplossing.
De mailberichten worden bijgehouden op Webmail tot je jouw mailbox verwijdert of tot 18 maanden na opzeg van het Telenet internetabonnement waarop jouw mailadres staat geregistreerd.
Enkel de e-mailberichten van de laatste paar maanden worden getoond in Telenet Webmail. De oudere berichten kan je terugvinden door de Webmail zoek-functie te gebruiken
Jouw e-mailberichten kunnen van webmail verdwijnen door:
Er is 5 Gigabyte ruimte voorzien voor mailberichten in Telenet Webmail. Als deze ruimte vol is komen er ook geen nieuwe berichten meer binnen.
Bedankt voor de toelichting.
Ondertussen de ouder emailberichten wel degelijk teruggevonden!
Enkel de e-mailberichten van de laatste paar maanden worden getoond in Telenet Webmail. De oudere berichten kan je terugvinden door de Webmail zoek-functie te gebruiken.
Thx !!
Emails webmail inbox van enkele maanden oud niet terug te vinden. ook niet met de webmail zoekfunctie. Emails die verzonden zijn kan ik wel terugvinden.
Instelling bewaartermijn map inbox staat ingesteld op 20 jaar, hier kan het dus ook niet aan liggen.
@Area57 schreef:De mailberichten worden bijgehouden op Webmail tot je jouw mailbox verwijdert of tot 18 maanden na opzeg van het Telenet internetabonnement waarop jouw mailadres staat geregistreerd.
Enkel de e-mailberichten van de laatste paar maanden worden getoond in Telenet Webmail. De oudere berichten kan je terugvinden door de Webmail zoek-functie te gebruiken
Jouw e-mailberichten kunnen van webmail verdwijnen door:
- Een door jou slecht ingestelde Webmail regel.
- Een slecht ingestelde Webmail forwarding
- Een e-mailprogramma dat ingesteld is met POP3 dat ingesteld is om te verwijderen van de server na ophalen van de mailberichten.
- Een e-mailprogramma ingesteld met IMAP, waarin je zelf de mailberichten verwijderd.
- Deze zelf te verwijderen in Telenet Webmail
Er is 5 Gigabyte ruimte voorzien voor mailberichten in Telenet Webmail. Als deze ruimte vol is komen er ook geen nieuwe berichten meer binnen.
Volgens mij ontbreken er hier nog twee: