Beantwoorden
chantal2020
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Website omzetten naar Telenet gratis webruimte

Hallo, deze vraag werd reeds behandeld, maar is niet meer zichtbaar. Vandaar een nieuwe vraag. Ik maakte een mooie website in webnode (gratis programma) en aangezien ik bij telenet gratis webruimte heb ik mijn abonnement zou ik deze graag gebruiken. Kan iemand mij helpen om de werkwijze ( stapsgewijs) mee te delen? Alvast hartelijk dank, Chantal

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: webnode website omzetten naar telenet (gratis webruimte

 

 

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Website omzetten naar Telenet gratis webruimte

@chantal2020  Ik zie dat je me dat programma ook een webshop en zo kunt bouwen. Ik vrees dat dit geen pure html meer is. Normaal gezien worden je pagina's die je maakt opgeslagen op je PC in een map. Kan je daar eerst eens gaan kijken of al die bestanden de extensie .htm(l) hebben? Als er daar tussen staan met de extensie .php of iets anders bijvoorbeeld dan ga je geen gebruik kunnen maken van de gratis ruimte van Telenet.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Website omzetten naar Telenet gratis webruimte

Ik zie ook dat dit een online tool is. Het maken is gratis het publiceren en toegankelijk maken kan je blijkbaar alleen door een domeinnaam enzo bij hen te nemen. En raad wat dat eigenlijk kost want daar staat geen informatie over op hun website tenzij je eerst registreert. Je zit ook vast aan een sjabloon die je niet meer kan veranderen tenzij je uw site opnieuw maakt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes