Beantwoorden
Bart2303
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geen verbinding met het netwerk

Hoi

 

Ons internet werkt niet, maar we kunnen nog wel tv kijken. 

50149B68-5040-42B8-A408-7556C30B7C93.png

 Hoe kan dit opgelost worden?

0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen verbinding met het netwerk

@Bart2303 

 

Standaard eerste actie: herstart uw HGW eens.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen verbinding met het netwerk

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen verbinding met het netwerk

@Ex-Netweter 

 

Ik begrijp uw standpunt, maar na jaren hier actief te zijn kweek je gewoontes. En één van mijn gewoontes is de dingen meteen en altijd bij de juiste naam te noemen.

 

En ergens verwacht ik als automatische reactie van iemand die niet weet over wat ik het heb dat die een tegenvraag post: wat is XXX? En dan ben ik niet te beroerd om dat uit te leggen.

 

Maar d' office op voorhand terwijl de kans bestaat is dat het niet nodig is omdat de vraagsteller wel degelijk weet over wat ik het heb? Ik ga ervan uit dat als ik een antwoord geef waarin ik elke term eerst uitleg dit bij de vraagsteller kan overkomen als "denkt die dat ik dom ben misschien". En dat wil ik vermijden.

 

En iemand die bijkomende uitleg vraagt zal ik steeds met plezier die uitleg verschaffen, daar heb ik geen moeite mee.

 

Zo zie ik het. Je hoeft het niet met mij eens te zijn, ieder heeft recht op zijn eigen mening.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes