24759
netweters
|
152478
antwoorden
|
20713
vragen
|
Aan de kenners, welke ipcam neem ik best prijs kwaliteit?
heb een wigo dus de upload is eigenlijk onbeperkt, het is voor binnen, enige vereiste is dat er een app bij zit en dat er een melding per mail met foto verstuurd wordt....
Geen toestellen van + 75 euro aub.
dank je wel alvast!
@dedeke Ik gebruik al jaren Hikvision minder populair bij consumenten maar van uitstekende kwaliteit en afkomstig van een van de grootste producenten ter wereld. En veelal met uitstekende infrarood. En bijna allemaal minstens 2 MP of meer, want laats je niets wijsmaken met HD herken je zelfs uw eigen schoonmoeder met moeite.
@igvfermaar Hikvision koop je niet voor 75 euro per stuk.
Een kennis van mij gebruikt BASCOM zie link 4 camera's uitstekende infrarood tot 30 meter in het donker.Heeft draadloos systeem.
Voor 1 camera
https://www.bewakingscamera.be/draadloos-camerasysteem?subproduct_amount=244
@robatoras Inderdaad maar voor minder dan 75€ mag je geen kwaliteit verwachten. Toestelletjes met max. HD (?????), voor binnengebruik en je herkent er niet echt je schoonmoeder op. Het zijn camara's maar alles is daarmee gezegd. Ik heb hier nog Foscam gehad, zit in die prijscategorie. En die Bascom zijn nu ook niet de goedkoopste.
Ik betaal geen 75 euro voor een ip camera waar je amper iemand op herkend.
Op de vrije markt 159euro voor 4 camera's + tuner.Gewoon waardeloos beeld.
BASCOM is niet goedkoop,maar je hebt wel proffesioneel materiaal,
En proffesionele service online.
Xiaomi
Of reolink?
Wyze cam pan
https://www.jpavlik.cz/aliexpress-ip-cameras-review/
Camera 5 kost +- 25 euro, heeft optioneel POE, brandpunt naar keuze en de reviews zijn eigenlijk vrij goed. Uiteraard best toegang naar buiten blokkeren (wegens phonehome van vele Chinese producten). Te koop bij de gekende Chinese webshops.
Het is een foscam R4 geworden, stond in promo op paradigit.
Morgen wordt hij geleverd, ben benieuwd!
op de kabel perfect, wifi drama
Beste,
De R4 is een zware camera om op wifi te laten werken.
Het is dan ook niet gegarandeerd dat elk wifinetwerk dit aankan op 2.4 ghz.
De camera kan maximaal 6mbit download en upload vragen als continu belasting.
Vermoedelijk kan het netwerk van u daarin niet ten alle tijden in voorzien waardoor de camera de verbinding verliest.
@dedekeColega van mij heeft 4 BASCOM camera's en die werken perfect over een lijntje van 100Mbps.Neemt 31 dagen op nonstop.Ook WiFi werkt perfect.
De verbinding verlies je als het IP veranderd.Daarom is het beter een vast IP te hebben.
de r4 teruggestuurd, de r4m genomen, die werkt op 5ghz en werkt perfect.....poortje geforward, install op ip, ww gewijzigd, en de detector doet wat hij moet doen....ZEER tevreden over!