Beantwoorden
Medeweter
Freshman Weetjesweter
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Wordt bundel goedkoper, als internetsnelheid aanpast?

Ik lees net het bericht dat de internet snelheid verhoogd wordt. Ik heb het Wigo 70 abonnement en ik heb ook de giga speedboot optie. Wordt die optie dan goedkoper nu het verschil met de basis kleiner wordt? Of wordt bijvoorbeeld de upload snelheid extra verhoogd, meer dan 40 mbit?

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Snelheidsverhoging en giga speedboot optie

31 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@guycl dat zal zeker niet de komende 5 jaar of langer niet mogelijk zijn voor particuliere klanten, max is nu 40, bij orange 50.

op plaatsen waar de coax kabel te vol zit zal ook de snelheid dalen tussen 19 uur en 23 uur voor bepaalde download diensten, de oplossing zal pas na 2030 kunnen verbeteren door tv zender freq vrij te maken.

of door fiber actief te hebben in je buurt.

met de snelheid dat telenet nu fiber activeert kan het nog lang duren, ken gemeentes dat volledig fiber in de straat heeft en waar nog niemand aansluitbaar is tot in huis met fiber, en het zijn geen kleine gemeentes 😉 

zelf na 3 maanden nog geen verandering.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Het klopt wat je zegt Wyre legt de Fiber voor telenet  maar daarna horen klanten niets meer 

En aan de negatieve persinfo van Wyre dat ze niet veel oplossen blijft in de pers komen zo te zien lopen er zaken niet goed 

Bij de concurrent Fiberklaar gaat het zo te zien vlugger vooruit maar een wachttijd van +- 3 jaar is soms normaal 

Maar daar zijn Telenet klanten niet veel mee