25.240
netweters
|
155.865
antwoorden
|
21.046
vragen
|
Eerste test. Hier volgt een tweede, 1 minuut na de eerste:
Derde, genomen in de ochtend:
Sinds 1 week of iets meer is het internet zoals u kan zien zeer traag op de avond. Ik kan nog amper Youtube video's in degelijke kwaliteit laden. Laat staan een multiplayer game spelen.
Ik zie alleen 3 blanke vierkanten.
Welke formule heb je,en doe je de test bekabeld of draadloos.
Miss kan je het zo zien.
Euh onze vaste pc heeft internet, via zo een bakske dat je in het stopcontact steekt.
Je zit toevallig toch niet over je limiet?
Nee, al gecontroleerd. En op mijn laptop had ik wel nog redelijk internet.
+ Gisteren hadden we gewoon tijdelijk geen internet. Uiteindelijk terug wel, behalve op mijn vaste pc (Ethernet) . Staat verbonden met onbekend netwerk, geen internetoegang.
@Ex-Netweter schreef:Nee, al gecontroleerd. En op mijn laptop had ik wel nog redelijk internet.
+ Gisteren hadden we gewoon tijdelijk geen internet. Uiteindelijk terug wel, behalve op mijn vaste pc (Ethernet) . Staat verbonden met onbekend netwerk, geen internetoegang.
Ik kan er ook niet meer zo goed aan uit wat de configuratie niet juist is.... Hoe kan een ethernet kabel verbonden zijn met een onbekend netwerk? Ben je zeker dat de PC ook geen WIFI heeft die verbonden is met een verkeerde SSID?
Want je moet natuurlijk wel zorgen dat je PC verbonden is met je EIGEN telenet SSID en niet met een onbekend netwerk van de buren of zo. Bij de WiFree van de buren ga je inderdaad tijdens de piekuren maar een minimaal doorstroming krijgen van data.