docsis bridging CV8560E samen met TL-R605
Gisteren bij mijn verhuis werd er een nieuwe modem gezet. De technieker zei dat dit een modem only was. CV8560E staat op toestel en de doos. Nu heb ik vandaag zelf een router gekocht, TL-R605 om zo mijn netwerk zelf te kunnen verder instellen. In mijn telenet zie ik "bridging" staan. Heb op het forum al wat opzoek werk gedaan en heb daar toen mijn MAC adres van de router in gezet en de wijzigingen opgeslagen en de modem herstart.
Hierna heb ik de router via de WAN poort aangesloten op de LAN in de modem. De switchen die aangesloten zijn heb ik ook verbonden met de LAN poorten van de router. Ik kan dan nog wel mijn AP vinden die aangesloten zijn op de switch maar ze hebben geen verbinding meer met internet.
Op de router heb ik ook het IP adres dat bij mijn telenet staat bij WAN configuratie al ingegeven voor de WAN poort van de router maar dit helpt ook niet. Ik heb ook opgezocht wat het IP adres momenteel zelf is en dit ingegeven bij WAN poort op de router maar dit wil ook niet helpen.
Kunnen jullie mij helpen met hoe ik deze router kan aansluiten op de modem van telenet en hoe ik hierna alles terug werkend kan krijgen?
Bedoeling is om alles achter de eigen router te krijgen behalve de digicorder want dit zou niet gaan blijkbaar, die zou in de modem moeten zitten. Achter de router zouden er 2 switchen (1 managed en 1 unmanaged) moeten komen en een NVR met camera's.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
instellingen