Beantwoorden
ilse0304
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

geen mobiele data meer

Wij hebben een wigo abonnement en zijn sinds kort overgeschakeld naar de nieuwe wigo (10 gb dataverkeer)

Nu heb ik plots van zaterdag op zondagnacht geen mobiele data meer en krijg de melding:

"mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk, pdp-identiteit niet geaccepteerd"

 

Er is niks aan mijn telefoon (iphone 6) gewijzigd, mijn apn staat op telenet.wap.be en ik heb al gereset en terug opgestart (om al een paar vragen en antwoorden vooruit te spoelen...)

 

Nog raar is dat in de app enkel bij mijn naam -500 gb verbruik staat!

 

Heel vervelend aangezien ik mijn mobiele data veel nodig heb als ik buitenshuis ben.

 

gr

Ilse

Tags (3)
0 Likes
1 reactie
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

geen mobiele data meer

Aangezien in de app je verbruik een rare waarde heeft raad ik je aan om de klantendienst te bellen op 015 66 66 66. Ze zijn ook op zondag open.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes