24752
netweters
|
152354
antwoorden
|
20692
vragen
|
Dag, ik ben nieuw hier en geraak er niet uit om moijn outlook adresboek te exporteren om vervolgens te importeren in adresboek van telenet
hoi, waar kan ik zien welke versie ik heb, op de schermen die ik zie herken ik mijn versie niet zo direct
sorry voor het late antwoord, maar ik krijg precies niet automatisch een mail als er hier gereageeerd word.
Mijn outlook zou 2013 moeten zijn want ik heb een officieel aangekochte office 2013
@Ex-Netweter
Ik ga zelf even moeten kijken hoe het precies moet ik gebruik namelijk geen webmail.
Misschien dat anderen weten hoe dit moet?
Ik had hiervan ook geen mailtje gekregen, dus sorry voor de late reactie.
hier staat er in elk geval al uitleg over hoe je ze moet importeren in Webmail:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/adresboek-importerenexporteren-in-telenet-webmail/
Het bestandstype is me echter een beetje onduidelijk, dat staat er namelijk niet bij. Ik kan in Outlook zonder problemen 1 contact selecteren en via File/Save As deze als VCF file bewaren. Daarna kan ik die in Webmail importeren. Ik vind niet direct een manier om een lijst van contacts te selecteren in Outlook en die als VCF te exporteren. Het bestandstype wordt dan TXT en dat werkt niet bij de import in Webmail.
Het betreft hier wel een Outlook 2013 op een MS Exchange server. Ik dacht dat er met Outlook op IMAP ook nog andere mogelijkheden waren en dat er een export functie was, ook voor contacts.