Beantwoorden
Nathieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

inloggen homespot

 

Ik probeer al enkele dagen via mijn gsm op verschillende homespots in te loggen maar telkens ik naar het aanmeldscherm ga, blijft het beeld zich herhalen. Ik kan mijn mail niet ingeven of het beeld valt weg en het aanmeldscherm herlaad zich. Mijn vriend heeft geen probleem met het inloggen via zijn iphone. Ik veronderstel dat dit aan mijn samsung ligt? Moet ik ergens instellingen aanpassen ofzo? Ik kan dus wel gewoon met de gsm via onze router inloggen maar een homespot thuis of ergens anders lukt niet. Iemand een idee?

0 Likes
18 reacties
Gast20162016
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

inloggen homespot

De geavanceerde instellingen zoals hierboen vermeld zijn niet te vinden op de S7

0 Likes
verckens
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Laat de zon in je hart! De kop is eraf!

inloggen homespot

problemen met wachtwoord, ik weet het niet meer en ik kan geen vraag stellen aan de klantendienst en wordt er een uniek antwoord toch ontvangen en kan ik daarna een antwoord wijzigen

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

inloggen homespot


@verckens schreef:

problemen met wachtwoord, ik weet het niet meer en ik kan geen vraag stellen aan de klantendienst en wordt er een uniek antwoord toch ontvangen en kan ik daarna een antwoord wijzigen


Sorry, maar dit slaat nergens op. Kan je je wat verduidelijken?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
y887766
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf!

inloggen homespot

 
0 Likes