24765
netweters
|
152531
antwoorden
|
20716
vragen
|
Nog iemand problemen wanneer je een alias wil veranderen of toevoegen via 'Mailbox beheren' in Mijn Telenet?
Als ik een alias wil wijzigen dan volgt volgende foutmelding:
"Er is momenteel nog een verwerking aan de gang voor je product. Hierdoor kan je aanvraag momenteel niet worden uitgevoerd.
Gelieve het later opnieuw te proberen."
En dit al langer als 1 dag...
geduld is niet m'n sterkste kant 🙂
heb het al gemeld via contactformulier. (ondertussen al 2 dagen aan de gang...)
Lastig als je een ander e-mailadres nodig hebt.
Wou gewoon weten of het probleem zich enkel bij mij voordoet, of als het algemeen is.
Speciaal voor jou (!) 😉 heb ik een nieuwe mailbox aangemaakt (ik heb Basic Internet met maar 3 mailboxen ingesteld, terwijl ik blijkbaar recht heb op 10; dat was vroeger wel anders) en ik heb een alias toegevoegd. Dat lukte hier zonder problemen. De browser die ik gebruikte was Pale Moon (portable). Heb je al eens geprobeerd met een andere browser?
Bedankt voor de test.
't is dus geen algemeen probleem.
Met een andere browser (eerst gebruikte ik firefox, nu met chrome getest) heb ik hetzelfde probleem.
Denk dat er niets anders opzit dan te wachten op een antwoord van support.
edit:
Technische dienst heeft het probleem opgelost. Er was ergens een conflict in mijn Telenet.
Dankuwel Telenet.