poort openzetten
Voor de installatie van een domoticasysteem in onze nieuwbouwwoning had ik graag een poort opengezet.
Ik heb hier, tot wij verhuizen, een 'basic internet' van Telenet genomen. Omdat dit momenteel nog niet onze hoofdverblijfplaats is kan dit niet via 'mijn telenet'. Via 'mijn Telenet' kan ik enkel wijzigingen aanbrengen aan de modem van onze huidige woonplaats. Telenet biedt in deze geen ondersteuning, maar zegt wel dat ik via de internet-login van de nieuwbouw moet aanmelden. Helaas heb ik hiervoor geen paswoord, en kan ik ook het paswoord niet veranderen. Ik heb zowel in de nieuwbouw, als in mijn huidige woning rechtstreeks verbinding gemaakt tussen de modem en de laptop met een utp kabel maar krijg steeds de melding "Je kan je wachtwoord enkel opnieuw instellen als je via je eigen Telenet modem verbonden bent! Surf je via een proxy server (of VPN-verbinding), gelieve deze dan uit te schakelen vooraleer verder te gaan." Iemand suggesties? Als ik het paswoord kan veranderen van de modem in de nieuwbouw denk ik wel dat ik er uit raak.