Beantwoorden
Jakke102
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! It's your second party! It's your sixth party!

profiel/login verwijderen

hoi, het lukt met blijkbaar niet om een login/profiel te verwijderen.

als ik klik op de knop "verwijder login", dan krijg ik altijd de melding dat je het mobiele nummer moet herkoppelen aan een andere gebruiker.. Maar dat is toch niet altijd gewenst? Zeker niet als het gaat over een NIET-telenet nummer..

Heel het beheer van de profielen is zo buggy als iets. Ook het herkoppelen van een WEL-telenet nummer van de ene naar de andere gebruiker lukt me niet..

 

Moet ik daar nu echt voor naar de helpdesk bellen??

 

0 Likes
2 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

profiel/login verwijderen

@Jakke102 

Kan je eens gedetailleerd uitleggen wat je probeert te doen? Ik vind met huidige uitleg het probleem niet.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jakke102
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! It's your second party! It's your sixth party!

profiel/login verwijderen

het is me net gelukt.
Ik vermoed dat er ergens een bugje inzit die het toelaat om een mobiel nummer te koppelen aan 2 verschillende profielen.

Concreet heb ik 2 nieuwe profielen gemaakt.

Ik koppelde een nieuw (nog niet geactiveerde) nummer aan profiel 1

ik ben wat aan het testen, dus daarna wilde ik datzelfde nummer herkoppelen aan profiel 2.
Dat schijnt te lukken, maar het nummer verdwijnt niet bij profiel 1, is bij profiel 2 enkel zichtbaar als 'contactnummer' maar blijkbaar op de achtergrond toch hard gekoppeld aan profiel 2 waardoor het dus niet te verwijderen is.
Ik moest gaan naar 'overzicht mobiele nummer' en daar het nummer opnieuw aan profiel 1 koppelen (ook al stond het nummer nog bij het profiel).

 

Misschien ligt het aan het feit dat het nummer nog niet geactiveerd is? Ik zal na ontvangen van de simkaart en activatie nog een proberen