Beantwoorden
Koenhenri
Freshman Beetjesweter
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

reeds geruime tijd valt de telenet modem uit

is nu al een paar maanden dat geregeld de telenet modem uitvalt en opnieuw opstart, op de meest onmogelijke ogenblikken, technische dienst bellen help niet, tegen ik verbinding met een medewerker heb is de modem terug opgestart en werkt alles terug

vorige maandag is technieker hier geweest , "alles werkt, ik zie geen problemen"

vrijdag terug zlefde , gebeld, "wij zien hier geen probleem"

19u09 vandaag valt modem opnieuw uit, 19u37 eindelijk een medewerker :" wij zien hier niet in het systeem dat uw modem uitvalt"

HELP

0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Zie je ook daadwerkelijk dat de modem uitvalt? Ik bedoel daarmee: gaan er lichtjes uit, terug aan, flikkeren ze, ... ? Of bedoel je dat je (draadloze?) verbinding wegvalt?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Koenhenri
Freshman Beetjesweter
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

volledig uitvallen, alle lichtjes uit net alsof je de stekker zou uiyytrkkrn en opnieuw insteken

0 Likes
Koenhenri
Freshman Beetjesweter

uittrekken dus

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Niet lang over nadenken. De modem losmaken en een nieuwe gaan vragen in een Center. Vraag ook dat ze ineens een nieuwe voeding meegeven. Is die voeding trouwens nog OK. Wordt die niet te warm zodat die plots uitvalt?

Anders eerst eens een voeding gaan vragen in een Center voor de modem als je er niet tegenopziet om eventueel 2 keer te moeten lopen.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes