|
25.545
netweters
|
157.876
antwoorden
|
|
21.313
vragen
|
is nu al een paar maanden dat geregeld de telenet modem uitvalt en opnieuw opstart, op de meest onmogelijke ogenblikken, technische dienst bellen help niet, tegen ik verbinding met een medewerker heb is de modem terug opgestart en werkt alles terug
vorige maandag is technieker hier geweest , "alles werkt, ik zie geen problemen"
vrijdag terug zlefde , gebeld, "wij zien hier geen probleem"
19u09 vandaag valt modem opnieuw uit, 19u37 eindelijk een medewerker :" wij zien hier niet in het systeem dat uw modem uitvalt"
HELP
Zie je ook daadwerkelijk dat de modem uitvalt? Ik bedoel daarmee: gaan er lichtjes uit, terug aan, flikkeren ze, ... ? Of bedoel je dat je (draadloze?) verbinding wegvalt?
volledig uitvallen, alle lichtjes uit net alsof je de stekker zou uiyytrkkrn en opnieuw insteken
uittrekken dus
Niet lang over nadenken. De modem losmaken en een nieuwe gaan vragen in een Center. Vraag ook dat ze ineens een nieuwe voeding meegeven. Is die voeding trouwens nog OK. Wordt die niet te warm zodat die plots uitvalt?
Anders eerst eens een voeding gaan vragen in een Center voor de modem als je er niet tegenopziet om eventueel 2 keer te moeten lopen.