Beantwoorden
phantom
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

telenet security pack

Ik heb een probleem mat het telenet security pack. Ik werk op een Pc met windows 10. Daar staat standaard Windows defender op. Blijkbaar is windows defender zo sterk dat hij alles overneemt van mijn telenet security pack. Vroeger had ik totaal geen problemen en werd mijn pc steeds gecheckt door het telenet security pack, nu helaas niet meer. Telken male ik mijn computer opstart zie ik in de software van het telenet security pack dat alles in orde is, maar na een 15tal minuten krijg ik de melding dat mijn computer niet beveiligd is. Weet hier iemand mij mee te helpen aub?

 

Ik zie anders niet echt in waarom ik anders nog verder maandelijks mijn security pack moet betalen als het toch niet werkt.....

0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

telenet security pack

 

Welke melding krijg je juist?

Is dit een melding van Windows defender?  Ik gebruik een commerciëel antivirus pakket. Tijdens het bijwerken daarvan komt Windows defender bij mij ook met zulke boodschap.

 

Of het beter is of niet om een ander security pakket dan Windows defender te gebruiken is moeilijk te beoordelen. Op basis van de info die ik vond, liet dit pakket van Microsoft heel wat door. Vroeger gebruikte ik een gratis product. Dit vertraagde teveel mijn computer. Toen ben ik overgeschakeld naar een ander gratis product. Op zeker ogenblik zat ik met een virus die ik niet weg kreeg. Ten einde raad heb ik een scan gedaan met Norton. Hiermee was mijn probleem opgelost. 

 

Raad ik hiermee iets anders aan? Neen, het is veel meer iets van een persoonlijke appreciatie en vertrouwen in een product (of wantrouwen naar het gemonopoliseer van Microsoft van alle randsoftware).

0 Likes
M_016
Experienced Veelweter
Berichten: 228
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

telenet security pack

Vermits u over het Telenet security pack beschikt, lijkt het mij aangewezen Windows Defender real time beveiliging uit te schakelen bv. via onderstaande werkwijze

https://nl.ccm.net/faq/1641-windows-defender-uitschakelen-in-windows-10

https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/telenet-security-pack/m-p/52295/highlight...

 

Zelf gebruik ik Norton en staat Windows Defender af (ook periodiek scannen)

 

 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

telenet security pack

Heb je zelf al eens gezocht? Met zoektermen als

 

"Windows 10" defender uitschakelen

 

krijg je verschillende oplossingen aangebonden.

 

Zelf ben ik geen fan van het security pack. Ik gebruik een combinatie van - gratis - programma's en die hebben me nog nooit in de steek gelaten. Ik gebruik o.a.

 

PrivateFirewall

Avast Free Antivirus (opties en Mail Shield uitgeschakeld)

SUPERAntiSpyware

Malwarebytes

SpyBot Search & Destroy

aangepast HOSTS bestand (MVPS)

Firefox in combinatie met o.a. NoScript, uBlock Origin, ...

 

En wat men 'practice safe hex' noemt. Kost me geen cent!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.