Beantwoorden
nijltjetweety
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

tvgids FOX

Reeds 3x belde ik naar de telenet klqntendienst, en met FOX zou er een en ander adh zijn.

De soap die mijn vrouw volgt, Mooi en medogenloos werd 3x/week opgenomen. De herhalingen in de voormiddag en in het weekeind werden plots mee opgenomen. De telenet technische dienst medewerker vroeg of ik mijn toestel reeds had gereset, of anders omwisselen in een winkel. Standaardvraag die ik de voorbije 2 jaar 5+ gesteld kreeg als antwoord. Ik doe geen resetmeer op verzoek. De zenders worden genummerd volgens mijn eigen voorkeur. Vroeger werd dit na een reset hersteld. Nu gebeurt dat niet meer en moet ik alles manueel doen. Niet leuk, en enorm tijdrovend.

 

Nu, om het verhaal even verder te zetten, de telenet medewerker programmeerde de soap op het toestel dat bij hem stond en kreeg te maken met exact dit probleem waarvoor ik belde. (waarom niet eerst dat testen ipv decoders om de haverklap laten resetten?).

Het valt me ook op dat de titel van de uitzending word weergegeven bij de opnames. Dat is enkel op FOX en national geografic bij mij.

Ditzelfde probleem heb ik ook op FOX met judge Judy geconstateerd en ni 2 weken met walking dead. Ook zijn de opnames van walking dead leeg. Niet te bekijken dus. Wel stel ik vandaag vast dat komende opnames van walking dead niet meer geprogrammeerd zijn. ik heb nu net de komende afleveringen terug geprogrammeerd. Ik vraag me af of deze problemen die volgens mij bij de tv gids te zoeken zijn aangepakt zijn, en of ik aflevering 6 van walking dead ga kunnen opnemen. Is er op dit forum iemand die iets opneemt van deze vrij nieuwe zender en gelijkaardige problemen ervaart?

0 Likes
3 reacties
Quadran
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Mooi, mooi!

tvgids FOX

Ik neem wekelijks Tyrant en Colony op op FOX en ik heb geen enkel probleem.

Opnames zijn allemaal OK.

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

tvgids FOX

Bij ons wordt buurtpolitie opgenomen en af en toe neemt die de middag mee, maar dat is zelden.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

tvgids FOX

Het moet toeval zijn, maar mijn moeder is ook een Mooi en Meedogenloos kijker. Tot nu toe heeft ze geen problemen ondervonden met deze opnames. Kan je eens even volgende stappen volgen, @nijltjetweety:

 

  1. Serieopname verwijderen: geplande opnames - map van de serie verwijderen
  2. Digicorder herstarten (1 minuut zonder stroom plaatsen)
  3. Serieopname opnieuw inplannen via de tv-gids


Je mag ons de volgende dagen op de hoogte houden of het nog steeds voorvalt of opgelost is.

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes