25.174
netweters
|
155.055
antwoorden
|
20.988
vragen
|
Beste
gisteren begonnen aan Banshee seizoen 3, nu blijkt dit seizoen te beginnen met afl 2. Is dit een vergissing ?
bij series laatste kans eens regelmatig kijken, welke series er verdwijnen, en wat Banshee betreft staat daar ook, eens op de eerste regel klikken van aflevering ??, en je ziet bovenaan staan beschikbaar tot..........
Er is zeker verbetering mogelijk met het serieaanbod op Play More. Een suggestie zou kunnen zijn dat een gebruiker zelf series kan deleten die men al gezien heeft en die men nooit zal bekijken. Of nog beter, series markeren die men echt graag nog wil zien. Met een "gelieve niet te verwijderen knop" of zo. Dat zou een enorm voordeel opleveren tegenover concurrenten zoals Netflix. Telenet klanten zouden zich speciaal (verwend) voelen met zo een persoonlijke aanpak!
Mocht dat technisch of auteursrechterlijk niet mogelijk zijn, dan is er nog dit: Nu wil men "Desperate Housewifes" verwijderen op 30/11/2015. Mijn kinderen hebben nog maar vier seizoenen kunnen bekijken van de elf die beschikbaar zijn. Waarom zo snel verwijderen? Dat is toch een oude serie die al lang afgelopen is? Verwijder dan bvb. series die al in het aanbod zitten sinds de opstart van Rex en Rio, en die nu nog altijd beschikbaar zijn? Zo zijn er genoeg, echt waar. Dus nee, de logica daarachter begrijp ik niet goed...
Voor het Banshee probleem blijft voorlopig de beste optie: opnemen wanneer jouw serie op Prime wordt uitgezonden (zie www.prime.be), en alles wat je al gezien hebt meteen wissen om ruimte te maken op je digicorder. Maar als je zo moet gaan plannen en denken, dan schiet Telenet toch een beetje voorbij aan het werkelijke doel van Play More, vind ik. Het principe zou toch moeten zijn, kijken wanneer je wil kijken, ipv kijken omdat je wel moet, want volgende maand is de serie die jij volgt ribbedebie.
Ik vraag me vaak af, of niet meer mensen hier mee zitten.
Groetjes,
Christophe
het probleem is als men zo optie van ik wil dit niet zien verwijderen knop bestaat is dat er meer ruimte zal moeten bij aangemaakt worden op die server omdat niet iedereen hetzelfde bekijkt en graag ziet van series en films,
dan krijg je zo een groot verschil in aanvraag dat het hetzelfde blijft en er geen ruimte kan vrijgemaakt worden.
enige oplossing is meer ruimte op de server maken voor op aanvraag bestanden,
maar dat is ook duur dus zal dan ten koste komen van de klanten.