Beantwoorden
Ex-Netweter

Digicorder in kast

Hallo

Ik heb een digicorder AD2200 en nu zou ik graag de exacte plaats willen weten van de ir ontvanger, in verband met het plaatsen van een ir extender.

Ik lees steeds dat men met een zaklamp de ontvanger kan zien zitten maar ik mag erop schijnen zoveel ik wil, ik zie niks, dus zou ik graag willen weten waar die te vinden is.

dank bij voorbaat

Hendrik

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Digicorder in kast

draai eens een papier rond uw afstandsbediening tot een buis zodat de IR stralen zich niet kunnen verdelen. Dan gaat ge dicht bij de digicorder en probeert deze te benienen terwijl ge links rechts beweegt met de agstands bediening.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden

Digicorder in kast

Hallo

Bedankt voor de reactie. Ben deze middag naar een winkel gegaan die telenet verdeelt en daar heeft men mij de exacte plaats getoont van de ir ontvanger. Hierbij wil ik een kleine tekening bijvoegen om andere mensen te helpen die misschien hetzelfde probleem hebben.scannen0002.jpg

igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Digicorder in kast

Als je afbeeldingen publiceert deze wel public ( openbaar album) zetten anders zijn die niet te zien.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Digicorder in kast

Heb geen ervaring met dit forum dus zou niet weten hoe ik een afbeelding public (openbaar album) moet zetten.

Je schrijft dat de afbeelding anders niet te zien is, maar wanneer ik de berichten open zie ik toch mijn afbeelding staan.

0 Likes
Beantwoorden