24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hallo
Ik heb een digicorder AD2200 en nu zou ik graag de exacte plaats willen weten van de ir ontvanger, in verband met het plaatsen van een ir extender.
Ik lees steeds dat men met een zaklamp de ontvanger kan zien zitten maar ik mag erop schijnen zoveel ik wil, ik zie niks, dus zou ik graag willen weten waar die te vinden is.
dank bij voorbaat
Hendrik
draai eens een papier rond uw afstandsbediening tot een buis zodat de IR stralen zich niet kunnen verdelen. Dan gaat ge dicht bij de digicorder en probeert deze te benienen terwijl ge links rechts beweegt met de agstands bediening.
Hallo
Bedankt voor de reactie. Ben deze middag naar een winkel gegaan die telenet verdeelt en daar heeft men mij de exacte plaats getoont van de ir ontvanger. Hierbij wil ik een kleine tekening bijvoegen om andere mensen te helpen die misschien hetzelfde probleem hebben.
Heb geen ervaring met dit forum dus zou niet weten hoe ik een afbeelding public (openbaar album) moet zetten.
Je schrijft dat de afbeelding anders niet te zien is, maar wanneer ik de berichten open zie ik toch mijn afbeelding staan.