24775
netweters
|
152611
antwoorden
|
20723
vragen
|
Of ik moet iets gemist hebben maar....waar is Fight Network naartoe en wat komt er in de plaats? Zo ver ik me herinner heb ik geen bericht ontvangen van deze wijziging.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is gestopt door te weinig kijkers
Hey Michael123
De zender Fight Wetwork is inderdaad niet meer in ons aanbod sinds 24 april. Omwille van beperkt succes hebben we ervoor gekozen om het contract met deze zender niet te verlengen.
Alvast onze excuses voor de hinder.
Héél toevallig om deze zender uit het aanbod te verwijderen terwijl er dit weekend één van de grootste bokswedstrijden plaatsvind.
Niet te vergeten dat de match wél wordt uitgezonden bij een ander abonnement.
Ruik ik daar een truc om meer abonnees te creeëren bij een ander kijk-pakket?
Een dagpas creëren voor deze match zou wel handig zijn. Bij sommige voetbalwedstrijden doen jullie dit ook.
En zoals Michael zei; Fight Network is van het aanbod weggehaald terwijl er niets van berichtgeving werd gedaan. Wat met de mensen die speciaal een abonnement hebben voor enkel deze zender?
Ik wilde play more opzeggen en sporting telenet nemen omdat the fight network impact wrestling uitzend... maar helaas :(.
Gelukkig online alternatieven genoeg om dat op te lossen.
Wow, eerst krijg je als excuus voor het verdwijnen van Fight Network dat er te weinig kijkers waren, maar toch heeft een ander pakket deze zender wel nog actief.!?
Nee hoor, heus geen aanleiding tot meer betalen.
Net zoals prime verdween, wat grotendeels gratis was werd vervangen door PLAY 10€ en PLAY MORE 24,95€.
Kijk als er te weinig kijkers zijn waarom FN weg halen van het ene pakket en het andere niet? Gewoon belachelijk met als enige reden zakken vullen bij Telenet!
Zeg me dat ik lieg, komaan 😉
@ Bert (moderator) :
Wat gek zeg, contract met FightNetwork word niet verlengd door beperkt succes. Verklaar me dan eens hoe deze zender in een ander "extra pakket" zit als het contract opgezegd is....
Ik kan geen cudos geven of het als een oplossing beschouwen. Ik ben al geen soapliefhebber en kijk geen mainstream programma's dus was ik tevreden dat er nog zo iets was als FN. En nu krijg ik nog minder voor hetzelfde bedrag. Geen vervanging. Niks. Nada. En dan zwijg ik nog over de verslechterende internetsnelheden die zogezegd beter zouden worden met modems waarvan de wifi nog niet eens een deftig bereik hebben. Ik ben reeds sinds 1999 klant bij Telenet en vind dat voor hetgeen we betalen er wel een beter aanbod mag zijn i.p.v. steeds nog kostelijkere paketten te moeten aanschaffen. Ik ben niet van nature een klager maar nu is het misschien toch maar eens tijd om voor een alternatief te zoeken.