25.120
netweters
|
154.626
antwoorden
|
20.942
vragen
|
Soms valt HDMi uit(geen signaal op scherm) maar telenet signaal blijft , al andere hdmi kabel vervangen, hetzelfde probleem . Soms na een tijdje terug beeld
Opgelost! Ga naar oplossing.
Al geprobeerd op een andere HDMI poort van de tv en op een andere tv?
Ik heb maar één poort
@Tom_Acke schreef:Al geprobeerd op een andere HDMI poort van de tv en op een andere tv?
Ik heb maar één HDMI poort
Ik heb maar één poort
Hoi,
Als je de melding geen signaal krijgt , betekent dit dat er via de coaxal bekabeling iets misloopt.
He signaal komt via de antennekabel binnen, dat is de kabel die op de RF IN steekt op de achterkant van je digicorder.
Deze kabel zou je het beste zowel aan digicorder zijde als aan wandcontact doos zijde even in en uitsteken, goed op blazen en stofvrij maken. Niet met water doen of je kabel is om zeep.
Als dit niet werkt een totaal andere antennekabel in de winkel halen en vervangen, als je daarna geen uitval meer hebt, of de melding geen signaal is het opgelost. Als je daarna nog geen signaal hebt, best even de telenet klantendienst bellen, om extra testen op afstand in de straat te laten doen, of je digicorder op afstand te laten testen.
Geen signaal is 80 % van de tijd de antennekabel die defect is, 10 % van de tijd de digicorder die defect is of hardware matig uitvalt, en 10 % dat het signaal van de straat niet binnenkomt of er een panne is.
De hdmi poort van het kaste was defect