Beantwoorden
Kristof
Freshman Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

2 klanten samenvoegen?

Hier bij ons thuis zitten we met 2 klantennummers.

Ikzelf heb een klantnummer waarop ik internet heb, heb nog basic internet wat blijkbaar nietmeer bestaat nu.

Later hebben mijn ouders digitale tv genomen (jaren terug dus geen telenet tv iconic) maar op hun naam dus een ander klantnummer.

Boven op een kamer staan nu 2 modems, die zijn aan elkaar gekoppeld en via powerline naar digicorder.

Ouders hebben geen internet maar gebruiken voor interactiviteit op digicorder dus mijn internet neem ik aan, telenet heeft dit zelf zo geinstallerd vele jaren terug.

Nu alle modems zijn verouderd en zouden voor digitale tv een nieuwe modem en tv box nodig hebben binnekort vermoed ik.

Kunnen we beter alles samenvoegen op 1 klantnummer en op 1 modem? en hoe begin ik daaraan? of laat ik het beter afzonderlijk?

Of zeggen ouders bijvoorbeeld beter hun digitale tv op en neem ik het daarna bij op mijn naam?

groetjes

Kristof

16 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

2 klanten samenvoegen?

@Kristof  schreef:

Nu ik zou sowieso wachten tot alle opnames zijn bekeken.

Ik denk dat het ook best is om abbo van ouders stop te zetten ivp over te nemen, omdat wanneer ik dan nieuw op mijn naam neem we automatisch tv box krijgen en wss ook nieuwe modem aangezien die verouderd is.

Bij overname kan je de Digicorder volgens mij gewoon behouden. Eens alle opnames bekeken, kan je nogsteeds gratis wisselen naar een TV-box. Nieuwe modem kan je ook gewoon aanvragen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

2 klanten samenvoegen?

Voor menu is er niet veel verschil

Als je ouders het stop zetten gaan ze een e-mail krijgen

Daar zal in staan als je de digicorder niet binnen doet wat je moet betalen bij veel mensen staat er 0 euro op

Dan doe je niets

En de modem is zo oud dat ze die ook niet meer moeten hebben

Kijk in de mailbox in de spam map daar komen de de mail in terecht