Beantwoorden
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Abonnement online aanpassen lukt niet

Ja , probeer uw abbo online aan te passen en je wordt in een cirkeltje gestuurd van de ene pagina naar de andere en terug van waar je kwam, zonder dat je een bout verder geraakt.

 

Probeer hen te contacteren en hun site stuurt je alweer in een cirkeltje van de ene pagina naar de andere en terug van waar je kwam, zonder dat je een moer verder geraakt.

 

Veel goesting om te werken hebben ze precies niet daar in mechelen, maar koffie clatchen dat wel, dat zal wel belangrijker zijn.

 

En dat noemt zich internetprovider, hun eigen website is te belachelijk voor woorden, ferme IT'ers dat da daar zijn. Ze kunnen blijkbaar nog geen site opzetten zonder fouten.

Of is het met opzet , want zo kennen we ze wel.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: contacteren of aanpassen kan niet meer

14 reacties
Ex-Netweter
 

Abonnement online aanpassen lukt niet

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet

Klik op de + bij "Abonnement Aanpassen".

Je kan je abonnement aanpassen via Whatsapp, Messenger, Contactformulier, Telefonisch 0800/66046 of in een Telenet Center.

Keuze genoeg!

Niet te vlug opgeven!

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Abonnement online aanpassen lukt niet

Ja , heb al gebeld ondertussen, en ze hebben het zogezegd zo ENORM druk, 

 

dat ik de optie koos om mij terug te contacteren, ben is benieuwd hoe lang dat niet gaat duren.

 

Het feit blijft dat er via de website geen bal meer werkt. Ondanks dat ze goed hun best doen om te doen alsof.

 

Ik heb vroeger nog aanpassingen gedaan via de site en dat ging direct , binnen paar minuten was je abbo aangepast.

En nu maken ze het quasi onmogelijk. Het lijkt wel alsof ze genoeg verdienen al, wat niemand zal verbazen zeker.

 

En och, hoe schattig, nu werkt zelfs "mijn telenet" pagina al niet meer.

Ex-Netweter
 

Abonnement online aanpassen lukt niet

@Placido 

Ik heb het gevoel dat je hier geen hulp komt zoeken.

Je wil blijkbaar enkel wat stoom aflaten.

Als alles toch zo slecht is bij Telenet waarom al die moeite nog doen?

Zou het niet beter zijn bij een andere provider?

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Abonnement online aanpassen lukt niet

Och, kan telenet geen terechte kritiek verdragen nee ?

 

Het lijkt wel alsof telenet je werkgever is die je ten allen koste moet verdedigen terwijl er wel degelijk vanalles scheef zit.

 

Is telenet gehackt mischien dat alles zo scheefloopt op hun site ?

Ik krijg zo het gevoel dat telenet zich opstelt als een farao, en wie kritiek levert wordt nog wat extra gejend. Dat ze maar is het tegendeel bewijzen. Klant is koning, waar zijn die tijden gebleven.

Of moet ik het opvatten dat telenet klanten liever weg wil als ze terechte kritiek leveren ?

Dat zou pas echt een kinderachtige mentaliteit zijn, maar ook dat zie ik overal rond me opkomen.

 

Ik wacht wel af tot ze zin hebben , en dan zien we wel weer verder. Van dag tot dag.

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Abonnement online aanpassen lukt niet

Trouwens nog een foutje gevonden,  ik heb een mail ontvangen om de bestelling van oneup te bevestigen.

In deze mail staat : "Wil je ondertussen nog extra informatie over je bestelling? Laat het ons weten."

die "laat het ons weten" is een link , en die link brengt je naar een BLANCO pagina waar enkel het telenet logo met de knipoog opstaat......

Ex-Netweter
 

Abonnement online aanpassen lukt niet

@Placido 

Nooit voor Telenet gewerkt. Dit hebben we hier al eerder gehoord.

En als je mijn andere berichten hier leest zal je zien dat ik niet vies ben van "een beetje" kritiek op Telenet. Maar het moet terecht zijn! Gebaseerd op feiten en niet veronderstellingen.

Als alles wat in verband staat met Telenet fout loopt bij jou dan zou het kunnen dat er iets fout is op jouw PC of laptop, smartphone of tablet. Dat is toch niet normaal hé. Heb je daar al eens aan gedacht in plaats van "de fout ligt bij de andere". En dan die scheldtirade? Ik zou eens in de spiegel kijken voor het slapen gaan...

De mensen van Telenet verdienen evenveel respect van jou als jij verwacht van hen.

Is dat niet erg vermoeiend zo door het leven gaan?

En "by the way", hier werkt "mijn Telenet" zoals het moet.

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Abonnement online aanpassen lukt niet

Neen, neen en nog is neen, hier is helemaal niks mis met mijn PC beste.

 

Dat is zowat het eerste dat iedereen direct roept maar ze weten dus amper wat.

Ik moet continu die eerstelijns flauwekul weerleggen, je moet niet denken dat je hier met een amateur te maken hebt.

En dat is nu net het probleem , al die gasten die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en maar niet willen beseffen dat er anderen zijn met heel wat meer ervaring dan hen.

Ik heb er zo al genoeg op hun plek gezet , van die betwetertjes die naar niks willen luisteren en het altijd beter denken te weten.

Het siert je dat je zo alwetend uit de hoek denkt te moeten komen , alsof iedere andere gebruiker van technoligie een idioot zou zijn die niet weet wat ie doet.

Dat is een groot probleem bij van die nerdjes. Wel ik ben zelf de supernerd die waarschijnlijk al veel langer meedraait dan jij, ik had al internet voor het WWW bestond men beste.

Ik heb 'tig mensen erop en eraan geholpen in de tijd.

Neem nou maar gewoon van mij aan dat telenet hier ferme steken laat vallen.

Alles werkt altijd zoals je zou verwachten , maar op de telenet site valt dat dus dik tegen.

Als er werkzaamheden of problemen zijn , dan mogen ze dat ook wel even duidelijk melden.

En ook daar laat telenet steken vallen, die comunicatie kan een stuk beter naar de klanten toe.

Een paar jaar geleden werd je continu lastiggevallen , belden ze je continu op of je niet een ander (duurder) abbo wou nemen e.d. 

En nu als je een ander abbo wil dan kom je er niet meer door blijkbaar.

Ja erg prettig allemaal.

En respect komt vanzelf als het verdiend is. 

Ja hier werkte "mijn telenet" ook, tot deze post, dan werkte het plots even niet meer, om nu ook weer terug te werken, denk niet dat je met men kl moet rammelen telenet. Ik heb het niet zo hoog op met de trollende medemens.

 

en hou toch op met je "scheldtirade" man, je hebt geen benul wat een tirade is.

Maar ik ken je soort maar al te goed, denkende dat je goed kunt manipuleren en intimederen met die typische termen om andere af te schilderen terwijl de fout niet bij mij ligt beste.

 

Jij blijkt ook niet te beseffen hoe technologie allemaal gebruikt kan worden, en dat gebeurt zeker en vast als je het niet moest weten. Dat targeten van wat hen niet aanstaat terwijl ze zelf overal de fout ingaan, zoals werknemers die hun onbestaande macht denken te moeten misbruiken waar en wanneer het hen uitkomt, tot ze gepakt en op staande voet ontslaan worden.

 

De site werkt nog steeds niet naar behoren,  de "mijn telenet" pagina wel ja, probeer anders zelf is je abbo aan te passen ipv hier te staan afgeven dat alles werkt zoals het moet.

Ex-Netweter
 

Abonnement online aanpassen lukt niet

Juist ja...

gasten die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben

betwetertjes die naar niks willen luisteren en het altijd beter denken te weten

🤔

Ik denk dat je je vergist hebt van Website. Moest je niet bij Netklagers.be zijn?

Dit is trouwens mijn laatste bericht hier want het loopt uit de hand.😠.

Slaap lekker!

Voor ik het vergeet! Eerst nog een paar naaldjes (extra) in mijn @Placido poppetje steken....

 

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Abonnement online aanpassen lukt niet

Ja , dank je wel , je ganse effort was totaal nutteloos en heeft ook geen moer geholpen dus.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Abonnement online aanpassen lukt niet

vanaf 2022 gaan de prijzen van prox van hun oude tarieven de hoogte in,

en worden omgezet naar nieuwe formule,

daarmee dat het druk zal zijn deze maand bij telenet

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Abonnement online aanpassen lukt niet

Dank jewel beste, dat is tenminste een antwoord waar een mens wat aan heeft.

 

Zoals ik eerder al vermelde zal ik dus nog wel even afwachten.

Aangezien het nu weekend is verwacht ik nog weinig beweging tot maandag.

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Abonnement online aanpassen lukt niet

En kijk nu, telenet heeft me vandaag op zaterdag toch nog omgezet naar de OneUP.

 

Ik moest nog enkel even de modem gaan inwisselen en het is al volledig werkend.

 

Wat toch wel prettig is, mag gezegd worden.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Abonnement online aanpassen lukt niet

dat is nog vlug gegaan .

 

iedereen is aan zien om ander tarief na dat prox

 veel oude pakketten stopt

en omgezetten worden naar duurder pakketten

en zonder extra korting ook niet  meer

is om slecht jaar omhoog te trekken ,

we wetten dat de winst omlaag is gegaan overal ,

zeker tijdens corona

 

bij orange (mobistar) klanten met abo van 7 euro worden naar 10 euro gebracht ,

daar zijn veel klachten op .

mensen dat nu een perfect abo hadden worden geduwd naar iets waar ze niets mee kunnen doen

veel te veel of zelf minder(bellen , data)

en ook geen extra korting meer

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Abonnement online aanpassen lukt niet

@Placido ik heb net jouw eigen antwoord aangeduid als oplossing. Aangezien je abonnementsaanpassing ondertussen is uitgevoerd. Bedankt om het uiteindelijke resultaat ook te delen van het traject dat je hebt afgelegd. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.