24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
Het jaar 2016 zit er zo goed als op. Wij vonden dit het perfecte moment om nog eens herinneringen op te halen.
Er zijn dit jaar heel wat verandering gebeurd. We hebben een nieuwe naam, het hele forum heeft een andere look & feel gekregen, we kunnen badges verzamelen, er zijn nieuwe rangen waarnaar jullie kunnen streven en nog vele andere nieuwigheden. We zijn ook van start gegaan met het Lounge bord, waar jullie het over van alles en nog wat kunnen hebben. En als laatste onze Kraks, die ervoor zorgen dat ook in onze afwezigheid alles vlot blijft lopen.
Buiten de veranderingen die we hebben meegemaakt, zijn we ook enorm gegroeid. We verwachten zelfs dat dit volgend jaar nog verder zal toenemen. Dit jaar hebben we maar liefst 4.6k nieuwe leden mogen verwelkomen en er zijn 1.6 miljoen pagina’s bekeken. Dankzij jullie hebben zelfs 92% van alle nieuwe topics een antwoord gekregen.
Kortom, we willen jullie bedanken om er samen met ons een geslaagd jaar van te maken. Bedankt en gelukkig Nieuwjaar!
Bij deze aan allen een voorspoedig jaar 2017.
In mijn wenslijstje heb ik het volgende geplaatst:
En voor mezelf een extra attentie van Telenet omdat ik 15 jaar Internetklant ben.
@igvfer schreef:Bij deze aan allen een voorspoedig jaar 2017.
En voor mezelf een extra attentie van Telenet omdat ik 15 jaar Internetklant ben.
Je krijgt dan een leuk kaartje met een verrassing als je het open doet. 😉
15 jaar TBN klant
5 en 10 jaar zijn bij mij digitaal gekomen 🙂