Beantwoorden
BramRyckaert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! En we zijn vertrokken!

Auto-overschakeling van YUGO Connect 30GB > ONEup for 2

Gisteren een mail ontvangen dat ik een nieuwe dienst bestelde via de website. Ik heb echter geen enkele wijziging doorgevoerd. Ik zie nu dat ik overgeschakeld ben van Yugo connect 30Gb naar ONEup for 2. Ik heb hier geen enkele melding van gekregen. Verandert er iets voor mij persoonlijk? Gaat dit contract onder dezelfde prijsvoorwaarden? Onduidelijke communicatie van Telenet.

2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Auto-overschakeling van YUGO Connect 30GB > ONEup for 2

@BramRyckaert  

Waarschijnlijk is je Yugo gestopt en ben je dus automatisch omgegaan naar OneUp en dat je hiervoor ooit eens een email hebt gehad maar dat je die of gewist hebt of die is in je spam terecht gekomen. 

 

Als je meer informatie hier over wil raad ik je toch aan de klantendienst te contacteren wat er precies gaande is. Want als jij nu naar OneUp for2 bent gezet betekend het dus dat je maandelijkse facturatie wel meer is geworden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Auto-overschakeling van YUGO Connect 30GB > ONEup for 2

meer info

raar dat je niets gekregen hebt ook niet via sms

https://www.netweters.be/t5/Lounge/YUGO-abonnement-wordt-ONEup/m-p/135928