24757
netweters
|
152446
antwoorden
|
20707
vragen
|
Sinds 11u39 geen internet ( ook geen dtv )
via whatsapp contact leverde enkel op : er is een algemeen probleem
Dat zag ik zelf ook in de telenet app
Maaaaaaar de communicatie kan beteren. Eventueel een status update in de app?
Via whatsapp nogmaals gevraagd of zij iets weten v status ( 2 u geleden ) geen antwoord
ook gebeld maar na 20 min hangende geen medewerker
Nu de ene na de andere op onze fb groep 🙂 wie heeft er ook geen internet
@Suzy werkpuntje hoor
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tisselt : al 7 uur geen internet
Kan gebeuren,jij bent niet de enige met dit probleem.
Tuurlijk ik behelp me met 5G ( namiddag ook gewoon zo getelewerk via teams etc ). Maar de commucatie moet beter
kreeg ook half uur geleden een sms. U hebt ons trachten te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Tja idd.
@rolelael ik ben ervan overtuigd dat we in de toekomst steeds beter en meer zullen kunnen communiceren over storingen. Het feit dat het nu visibel is in de Telenet-app is al een hele vooruitgang, vroeger hoorde je het enkel op de IVR wanneer je contact opnam. Maar het kan (zeker en vast) altijd beter, want als je zonder diensten zit is een update krijgen vaak veel waard, het geeft perspectief.
Bedankt voor je feedback!
Idd
maar tot op heden geen verandering. Via whatsapp zeggen ze nu reset je modem. Terwijl heel de buurt er uit ligt. Heb net nog geinformeerd in onze fb group. Misinformatie is ook niet best
heb nu 'helaas' gevraagd dat er een aantal mensen via whatsapp dit melden. Straks zijn we 24 uur verder .
Problem solved since 10u45
heb hier lokaal telenet team
bij klant aangesproken en die zagen dat de case afgesloten was 18u gisteren, maar dat er nog 2 straten issues hadden.. telenet via whatsapp bleef beweren het is je modem. Ze hebben hier soc team telenet involved en die hebben t on site in orde gebracht