42576
netweters
|
18929
gesprekken
|
20429
vragen
|
Heb verschillende keren contact gezocht via de whatsapp of messenger voor telenet business. Contact was niet mogelijk via telefoon (zat in het buitenland). Volgens de website is contact mogelijk tijdens de week en op zaterdag.
Contact op zaterdag om 11:30 uur via whatsapp - nooit reactie.
Contact op zaterdag om 12:53 uur via messenger - antwoord van een bot en een wachttijd van 4 uur!?! (Tegen die tijd is ondersteuning al weer gesloten)
is dit enkel een marketing gimmick of echt een dienst die telenet wil aanbieden?
Vandaag hetzelfde vastgesteld. Via Whatsapp na ongeveer 5 uur teken van leven, met reactie ik zoek het even uit..., en daar bleef het bij.
Via Messenger, geen reactie. Service???
Ik heb in het verleden wel goede ervaringen met meldingen via WA gehad. Is wel al een tijdje geleden.
Misschien te druk of onderbezet gedurende de vakantieperiode?
Ik heb korte tijd geleden ook nog eens gestuurd via Messenger en kreeg ook niet direct een antwoord hoor. Het was wellis waar dezelfde dag enkel een paar uur later.
Het is verlof periode en ja dan zal het niet allemaal evengoed bezet zijn als normaal en misschien ook wat drukker kwa vragen die er gesteld worden. Want normaal als ik stuur dan antwoorden ze me echt wel heel snel en moet ik zeker niet lang wachten. Vindt via Whatsapp of Messenger altijd wel vrij snel gaan als ik al wat vraag dus mag via die wegen zeker niet klagen , en telefonisch ook niet maar ja nu de Messenger wegen op zijn is dat makkelijker.