24770
netweters
|
152551
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hey,
Ik vraag me al een tijdje af of dat elektronica kopen bij Fnac een goed idee is...
Echter vind ik nergens een duidelijk antwoord ivm garantie, retourbeleid enz...
Mijn oog viel daar op de Google Pixel 5 voor €628
Deze smartphone is doorgaans in België niet officieel uitgebracht door Google.
De ketens die ze importeren zijn: Bol.com voor €780 en Fnac voor zoals gezegd €628.
Op de klantendienst van Fnac hoef ik niet te rekenen heb ik reeds mogen ondervinden.
Vorige vrijdag een mail gestuurd, en nog steeds geen reactie hierop.
Via socialemedia kanalen zijn ze niet aanwezig, dan verwijzen ze je door naar mail of telefoon.
EN via de telefonische klantendienst is het erg lang wachten voor je iemand aan de lijn krijgt + je krijgt steeds dezelfde persoon aan de lijn 🙂 Hebben ze maar 1 klantendienstmedewerker? 🙂
Dus ik weet niet wat k hiermee zou doen, Hebben jullie hier ervaring mee? of wat zijn jullie adviezen ivm:
1. Fnac
2. een smartphone kopen die niet officieel gelanceerd is in België Google Pixel dus (**bleep** you Google :D)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Na het lezen van veel klantenreviews op Trustpilot over Fnac België is mijn honger toch wel over 🙂
@TMCLS93 je leest wel eens negatieve dingen van elke firma of dienstverlenend bedrijf maar deze is het toppunt. Enkel alles is negatief dus zoals ik al zij je bent scheef begonnen en dan eindig je in de goot blijkbaar. Niet bestellen of kopen is dan mijn advies.
Jammer dat Telenet dit soort merken niet heeft daar werken ze niet mee samen maar zou wel een uitkomst zijn.
Niet had, héb. Mijn Nexus 5X heb ik via coolblue.be gekocht, mijn Pixel 3 via bol.com.
Met beide toestellen geen enkel probleem. Updates komen vlekkeloos binnen. Mijn zus had minder geluk met haar 5X en die heeft het toestel enkele keren binnengedaan bij Coolblue.
Uiteraard ga je pas kunnen oordelen over dienst na verkoop als je iets aan de hand hebt. Voorlopig (hout vasthouden) heb ik daar geen ervaring mee.
@sb ja klopt, maar wat als je een slechte aftersales hebt, dan zit je daar...
Je kan altijd rechtstreeks de fabrikant contacteren, maar wat Google betreft heb ik gehoord dat hun service na verkoop niet echt schitterend is.
@sb daar hebk geen ervaring mee, maar aangezien ze niet gelanceerd zijn in België hebk er idd ook mijn twijfels over