Beantwoorden
JordyHex
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Happy New Year! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Extra opties winterpromo

Er werd mij op 19 december door een vriendelijke helpdeskmedewerkster aan de telefoon verteld dat ik als nieuwe Wigo-klant kon profiteren van de winterpromo. Op mijn vraag of ik in plaats van de drie standaardtoestellen geen gsm kon kiezen, werd volmondig "ja" geantwoord. Een Samsung A41 voor 9 euro of een A51 voor 29 euro.

 

Na nieuw contact met de klantendienst vandaag, omdat ik wilde weten hoe ik deze promo kon verzilveren, hoorden ze het in Keulen donderen. Ik ben nu zeer misnoegd omdat volgens de klantendienst vandaag het aanbod uit de duim gezogen zou zijn. De eerste helpdeskmedewerker leek me nochtans heel betrouwbaar en zeker van haar stuk.

 

Ik wens een verantwoordelijke hierover te spreken en dan stel ik voor dat we samen mijn geluidsopname van 19 december tussen 13u27 en 13u45 (die toch voor "kwaliteitsdoeleinden" worden opgenomen) herbeluisteren en dat Telenet gewoon doen wat beloofd werd. Het was namelijk voor mij het ultieme argument om over te stappen op Wigo, en dat valt nu in het water. 

 

Wie weet raad? Alvast veel dank!

Tags (2)
18 reacties
T-KOF
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Extra opties winterpromo

Hallo

 

Als ik het goed begrepen hebt. Hebt uw met de overschakeling naar een wigo met de winter promo een iPhone 12 mini voor 199eur kunnen aankopen ipv de iPad/Ninentdo of tv ? 

 

mvg

 

 

JordyHex
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Happy New Year! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Extra opties winterpromo

Klopt helemaal 🙂

T-KOF
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Extra opties winterpromo

Ik heb net een iPad besteld. Maar uiteraard nog niet geleverd omdat er geen voorraad is. Zou ik deze bestelling nog kunnen omwisselen ? 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5849
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra opties winterpromo

@T-KOF  

Als je bestelling gedaan is en betaald denk ik niet dat je het kan omwisselen. Je kan een bestelling annuleren maar omwisselen denk ik niet dat het mogelijk is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.