24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Er werd mij op 19 december door een vriendelijke helpdeskmedewerkster aan de telefoon verteld dat ik als nieuwe Wigo-klant kon profiteren van de winterpromo. Op mijn vraag of ik in plaats van de drie standaardtoestellen geen gsm kon kiezen, werd volmondig "ja" geantwoord. Een Samsung A41 voor 9 euro of een A51 voor 29 euro.
Na nieuw contact met de klantendienst vandaag, omdat ik wilde weten hoe ik deze promo kon verzilveren, hoorden ze het in Keulen donderen. Ik ben nu zeer misnoegd omdat volgens de klantendienst vandaag het aanbod uit de duim gezogen zou zijn. De eerste helpdeskmedewerker leek me nochtans heel betrouwbaar en zeker van haar stuk.
Ik wens een verantwoordelijke hierover te spreken en dan stel ik voor dat we samen mijn geluidsopname van 19 december tussen 13u27 en 13u45 (die toch voor "kwaliteitsdoeleinden" worden opgenomen) herbeluisteren en dat Telenet gewoon doen wat beloofd werd. Het was namelijk voor mij het ultieme argument om over te stappen op Wigo, en dat valt nu in het water.
Wie weet raad? Alvast veel dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo
Als ik het goed begrepen hebt. Hebt uw met de overschakeling naar een wigo met de winter promo een iPhone 12 mini voor 199eur kunnen aankopen ipv de iPad/Ninentdo of tv ?
mvg
Klopt helemaal 🙂
Ik heb net een iPad besteld. Maar uiteraard nog niet geleverd omdat er geen voorraad is. Zou ik deze bestelling nog kunnen omwisselen ?