Je hebt een vraag of je zit met een probleem, dan weet je soms niet welke dienst je het beste kan bereiken. In de meeste gevallen heb je ook geen tijd om even dit op te zoeken, want je wilt zo snel mogelijk geholpen worden.
Daarom een pagina opgesteld met zeer nuttige tips en de linken erbij:
A. Particuliere klanten:
1. Snel een antwoord weten op je vraag?: Via de website:
link: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/
2. Het gemakkelijkste is bellen naar de Telenet klantendienst: 015 66 66 66 (vraag of probleem).
3. Via WhatsApp: Eerst moet je WhatsApp en de Telenet app installeren op je smartphone. De rest wijst zichzelf wel uit.
4. via mail: tijdelijk niet bereikbaar
5. Via brief: Adres van Telenet, T.a.v. de Klantendienst, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen
(Zeker je naam, klantennummer en een telefoonnummer vermelden. Als de brief bij hen aankomt, neemt Telenet binnen de 2 dagen met je contact op (ma-vr).
6. Via 0800 66 365 kan je ook bellen (Ma-vr: 8u - 20u; za: 9-17u30; feestdagen: gesloten)
* Moeilijk te zeggen of dit nummer GRATIS is?
7. Een klacht indienen bij de ombudsdienst van Telecommunicatie:
Link: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/hoe-klacht-indienen/
8. Via een Telenet winkel:
link: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/Telenet-winkelpunten/
9. Met andere vragen, één adres: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/contacteer-telenet
B: Business-klant:
1. Zie deze link: https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/ik-ben-business-klant-en-heb-een-klacht-over-tele...
2. Andere en algemene vragen: https://www2.telenet.be/business/nl/klantenservice
* Toch even de aandacht AUB: Vanwege drukte, is er een wachttijd bij
- de klantendienst (015 666 666) +/- 15 minuten
- WhatsApp: Meer dan een uur (langer dan 60 minuten) naar wat uw vraag of probleem is.
Tip: Wees wat geduldiger en ook vriendelijk; men wil graag u helpen.
Deze pagina is opgemaakt omwille van het feit dat men hier een beetje beu is van elke keer een opzoeking te doen naar de juiste informatie.
Geef gerust feedback en er mag gerust (en graag zelfs) info aangevuld worden.
Aan Suzy of de moderators: Het zou mooi zijn als deze pagina snel en gemakkelijk te vinden is op Netweters (eerste of belangrijke info).
Slot: Het heeft heeft wat opzoekingswerk gekost. Hopelijk helpt deze informatie vele Netweters...
Want het verlangen is: Het moet voor iedereen duidelijk en helder zijn 🙂
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: telefoonnummer gecorrigeerd, er stond 016 i.p.v. 015