24828
netweters
|
153039
antwoorden
|
20763
vragen
|
Is er iemand al in geslaagd om toegang te krijgen tot de A-desk (online of via de app)?
Heb al vele trajecten afgelegd, maar er wordt me enkel veel beloofd maar na 2 maanden nog steeds geen toegang.
@Xpericon beste zou ik eens bellen naar de business lijn en zien of ze u daar kunnen helpen met de registratie. Moest dat niet lukken zal er een dossier worden gemaakt naar de achterliggende dienst om het in orde te krijgen. Normaal gezien zou een online registratie mogelijk zijn en krijgt u een mail met daarin de vervolg stappen.
been there, done that 😉
Alle gegevens doorgegeven en ik zou SMS'je krijgen ter bevestiging. ... niet dus
Correct! Maar je hebt daar dus niet automatisch toegang toe.
Hiervoor moet je dus webformulieren invullen, emails versturen, online chats voeren en met support bellen ... en dan nog geraak je er niet in (ik alleszins niet)
Zoals in PB vermeld en ook even hier voor het overzicht
Er zijn 3 opties :
1) Je vult je BTW nummer niet in volgens de methode die er staat (inc punten) BE12.3.4.5 etc
2) Je staat niet in het systeem als business klant met business producten.
3) Je hebt alles juist gedaan en er is een systeem fout
Alleen als je een Wigo business hebt , Business fibernet kan je gebruik maken van de A-desk.
Dus whop / whoppa etc ... daar zit die service niet in.