25.364
netweters
|
156.302
antwoorden
|
21.142
vragen
|
sinds kort zijn we hier meer gaan streamen.al hou ik elke dag mijn Downloadlimiet in de gaten via mijn telenet.mijn
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Downloadlimiet
blijkbaar vinden ze het probleem ook niet lol.
is er hier nog iemand die dit soort probleem had met de telenet tv app?
gisteren nog voor ik de nieuwe abbo had kreeg ik het idee om de app van telenet op mn formuler media box te zetten.
het werkte,ik besloot om te streamen via de app en dus de abbo ook te vernieuwen naar flow
sinds de overstap naar nieuwe abbo werkt het voor geen meter.
al de rest werkt uitstekend ( waarvoor dank aan de medewerker ) er moest helemaal geen technieker langskomen.vond dit ook al vreemd maar soit.
vandaag met een ander medewerker gesproken en hij vond het ook vreemd dat het niet werkt.blijkbaar is het omzetten van de abbo correct gedaan.
ik kan youtube kijken via de formuler dus internet is juist aangesloten.
formuler is helemaal up to date.
vrouwlief slecht gezind....
trouwens ik kan wel de tv gids bekijken via de telenet tv app maar ik kan scrollen door de zenders tot 200 zenders dit klopt niet.flow heeft maar 28 zenders als ik me niet vergis.
de fout ligt bij hun.heb geen feedback meer gehad van de klantendienst ( begrijpelijk het is zondag )
Je bent nog ingelogd op de TV-App met je Iconic abonnement.
Als je je afgemeld hebt en terug op aanmelden klikt, zal je een keuze krijgen via welk TV abonnement je wilt kijken.
Daar zal je, denk ik, de bovenste moeten nemen. Dan zal je kijken via TV-Flow
Ik ben ook ooit eens overgestapt van Iconic naar Flow en terug Iconic.
Ik zie bij het aanmelden 3 abonnement nummers staan.
Is een gekend probleem de oude account moet eerst verwijdert worden dan zal de tv flow werken
Kan een paar weken duren
aanmelden via de telenet website?heb ik al dikwijls gedaan maar zie er niks staan.er is een ticket aangemaakt zeggen ze maar is nog niet opgelost.dit kan toch niet voor een bedrijf als telenet...
een paar weken?voor een oude account te verwijderen?
Je hebt het over de TV gids in de Telenet TV App.
Dus daar moet je je even afmelden en terug aanmelden.
En wat @luc55 zegt dat ze eerst het oude account moeten verwijderen en dat dit enkele weken kan duren, klopt niet. TV Flow werkt onmiddelijk na aanpassing.
Ik krijg volgend scherm bij het inloggen in de App van Telenet TV. De 2 onderste zijn van eerdere abonnementen wegens de wissels die ik vermelde.
oh ja ik heb me al afgemeld/aangemeld bij de telenet tv app dit helpt ook niet.ik heb vandaag na het werk maar weer met een medewerker gesproken.
ze zijn in dit soort gevallen afhankelijk van de achterliggende dienst werd me gezegd.abbo terug op de telenet box zetten tijdelijk gaat ook niet omdat deze al gedeactiveerd is.
met andere woorden nu zit ik hier schoon.nooit meegemaakt....en van een bedrijf als telenet mag je toch meer verwachten.
bon ik kijk het een week aan,ben toch de hele dag werken.eind deze week niet in orde stap ik over naar een ander provider.
dit is toch om te lachen!je veranderd je abbo en zij maken de fout niet te geloven.
ik moet je bedanken want heb het nog eens gedaan en het werkt.dit had telenet me zelf toch ook kunnen zeggen maar soit.
hartelijk bedankt!!!