Beantwoorden
Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Kerst promo

Dankzij de kerstpromotie kan ik voor slechts €99 een iPad/TV/Nintendo kopen bij TN.

Helaas, ik ben al klant dus krijg ik niets🤔

Of toch niet, een bestaande WIGO klant kan als bij wonder toch meegenieten van deze actie : de iPad kan ik kopen voor €359 ipv. €389!

Bizarre korting, want in de Mediamarkt staat deze iPad te koop voor €354😖

De TV van LG kost ook geen €599 maar kopen we voor zo'n €400 reeds in de winkel...

Reeds lang klant, nog nooit iets gezien...

Recentelijk de nieuwe TV live box aangeschaft, een uitstekend product weliswaar maar wel voor een extra €35...

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ
8 reacties
vtw
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Kerst promo

Sinds Telenet over ge nomen is door de Amerikanen is het hen alleen nog maar te doen om zoveel mogelijk winst te maken voor hun aandeelhouders.

Noppes nog iets van een goede service voor hun vaste klanten die al vanaf het begin klant zijn.

Het draait bij hen nog alleen om het geld (opslaan en alles duurder maken)

Droge
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Kerst promo

Hetzelfde hier.

Ondertussen al 20 jaar telenetklant en de kortingen die ze aan de bestaande telenetklanten geven is om te lachen. Als je een beetje rondkijkt kan je de aangeboden toestellen elders goedkoper krijgen.  Ik vind dat ze de trouwe telenetklanten ook eens mogen belonen en van de kerstpromotie laten genieten. Ik lever maandelijks veel meer op (€160) dan iemand die zich inschrijft voor de wigo van €9...

Misschien moet mijn huidige Wigo maar opzeggen en mij  daarna terug klant maken of ...?

Ook proximus doet een gelijkaardige promotie met Tutimus heb ik gezien.

Op zich ben ik wel tevreden van telenet maar ik begin het beu te worden altijd langs de kant gezet te worden.....

 

 

Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Kerst promo

Ben zelfs overgestapt naar de nieuwe TV-box, heel tevreden maar hopla weeral 30 euro extra.

Er is ook een nieuwe modem beschikbaar, supersnel en... natuurlijk ook te betalen 😢

 

 

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ
Droge
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Kerst promo

Ik heb twee tv boxen in huis gehaald. De modem heb ik moeten vervangen omdat de nieuwe tv boxen hier niet op werkten. Voor de nieuwe modem heb ik echter niets extra moeten betalen.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kerst promo

@Marcelleke 

De modem is alleen te betalen als je de nieuwe niet nodig hebt voor jouw abo.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Kerst promo

https://elektrozine.be/telenet-verhoogt-intersnelheden-tot-1-gbps/

https://elektrozine.be/telenet-rolt-nieuwe-docsis-3-1-modem-uit-dit-najaar/

Ik haal nu gemiddeld zo'n 200 Mbps, wat mooi is maar dit is verre van de beloofde 300 Mbps...

Die nieuwe modem zal waarsch. ook enkel zijn voor deze met gigaboost...

 

 

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kerst promo

Je hebt recht op een modem die de snelheid kan leveren van je abonement. Niet meer en ook niet minder. Met een beetje geluk kan je meer krijgen, daarom is het nog geen recht. 

Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Kerst promo

Ondertussen mijn zwarte modem vervangen door de witte modem... snelheid is nu veel beter : 280Mbps ! Volgens Telenet is die zwarte modem ook niet echt bedoeld om met de nieuwe TV box samen te werken... Wel vreemd want bv. installateur is bij familie al 2x langs geweest voor problemen met de TV box en nooit iets vermeld van die zwarte modem... Na vervanging geen problemen meer!

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ