Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Klaas wens lijstje

In tijden dat Sint Maarten, Sinterklaas en wat later de Kerstman langskomt kunnen we terug ons wenslijstje opmaken.

Op wat ik zo opmaak uit de reacties op Netweters zouden dit mogelijke wensen kunnen zijn:

  • IPv6 in orde op de e-modem CV8560e voor degenen die een eigen router willen gebruiken
  • Voor degenen die tevreden zijn met de Telenet router, DHCP Mac binding zodat het wat makkelijker wordt om intern vaste IP adressen toe te wijzen.
  • Voor de TV kijkers een substantiële korting op de huur van een digibox/corder als je deze al meer dan 3 jaar huurt.

Als er nog wensen zijn laat maar horen. Uiteraard willen we goedkopere abonnementen maar dat is wishfull thinking.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
49 reacties
Ex-Netweter
 

Klaas wens lijstje


@igvfer  schreef:

In tijden dat Sint Maarten, Sinterklaas en wat later de Kerstman langskomt kunnen we terug ons wenslijstje opmaken.

Op wat ik zo opmaak uit de reacties op Netweters zouden dit mogelijke wensen kunnen zijn:

  • IPv6 in orde op de e-modem CV8560e voor degenen die een eigen router willen gebruiken
  • Voor degenen die tevreden zijn met de Telenet router, DHCP Mac binding zodat het wat makkelijker wordt om intern vaste IP adressen toe te wijzen.
  • Voor de TV kijkers een substantiële korting op de huur van een digibox/corder als je deze al meer dan 3 jaar huurt.

Als er nog wensen zijn laat maar horen. Uiteraard willen we goedkopere abonnementen maar dat is wishfull thinking.


Ik wil nog eens terugkomen op de originele opzet van deze topic, namelijk een wenslijstje voor Klaas / Kerstman.

Net als met alle wenslijstjes die kinderen maken, is het uiteindelijk Klaas die beslist wat de kinderen krijgen en welke wensen vervuld worden. Dat weerhoudt de kinderen niet om hun fantasieën de vrije loop te laten bij het invullen van wenslijstjes.

 

Wat mij in deze topic niet bevalt, is dat het "wenslijstje" van de ene Netweter, door de andere gebruiker afgebroken wordt als "niet mogelijk", "niet nodig", enz ... 😫

 

Net alsof het ene kind, dat tevreden is met een autootje op zijn wenslijst, een ander kind zijn wenslijstje afbreekt omdat deze een Lego doos vraagt aan de Sint 😃.

 

Laat ons toch gewoon oplijsten wat we nog wensen, uiteindelijk is het Klaas Telenet die beslist of onze wensen in vervulling gaan, niet? 😋.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Klaas wens lijstje

Ik heb geprobeerd een beetje een samenvatting van alle wensen te maken. Om het Telenet wat makkelijker te maken 😂😘 om ons een nieuwjaarscadeautje te geven.

  • IPv6 in orde op de e-modem CV8560e voor degenen die een eigen router willen gebruiken
  • Voor degenen die tevreden zijn met de Telenet router, DHCP Mac binding zodat het wat makkelijker wordt om intern vaste IP adressen toe te wijzen.
  • Voor de TV kijkers een substantiële korting op de huur van een digibox/corder als je deze al meer dan 3 jaar huurt.
  • de daluren voor internetabonnementen met een vast volume gelijktrekken met de daluren van de onbeperkte abonnementen.
  • ken je beller : gratis voor Wigo Home
  • Hogere upload snelheid – keuze mogelijkheid upload/download
  • Afschaffen dal & piekuren en FUP, in ieder geval voor de duurdere abonnementen (zoals wigo + gigaboost).
  • Opnieuw een internet abonnement dat zich tussen Basic en All-Internet situeert. Daarbij denk ik aan een maandelijks volume van 300 à 400 GB per maand. Met daaraan aangepaste prijs.
  • zelf samenstellen van een zenderpakket.
  • Max aantal simultane streams ipv vast geregistreerde toestellen 
  • Telenet TV app voor Apple TV 
  • 5G 
  • Play Sports app voor Apple TV 
  • Streamz app op TV Box 
  • Streamz app Free G 
  • mogelijkheid om (business, extra kost, geen probleem) een instant disaster recovery backup modem te hebben. 
  • All internet klanten van 300/20Mbps gratis boosten naar 400/40Mbps
  • Telenet basicnet van 150GB naar 300GB volume.


  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Klaas wens lijstje

Telenet TV app voor Android/Apple TV wens is al uitgekomen  🙂 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Klaas wens lijstje

@m-jan20  Ik dacht al dat er dingen al gerealiseerd zijn, maar ik wist niet wat.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Klaas wens lijstje

Ze zijn niet geefachtig bij Telenet.

Die piek uren verlagen noem ik geen geste.

Opdoekken die piek en dal.