24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
In tijden dat Sint Maarten, Sinterklaas en wat later de Kerstman langskomt kunnen we terug ons wenslijstje opmaken.
Op wat ik zo opmaak uit de reacties op Netweters zouden dit mogelijke wensen kunnen zijn:
Als er nog wensen zijn laat maar horen. Uiteraard willen we goedkopere abonnementen maar dat is wishfull thinking.
@igvfer schreef:In tijden dat Sint Maarten, Sinterklaas en wat later de Kerstman langskomt kunnen we terug ons wenslijstje opmaken.
Op wat ik zo opmaak uit de reacties op Netweters zouden dit mogelijke wensen kunnen zijn:
- IPv6 in orde op de e-modem CV8560e voor degenen die een eigen router willen gebruiken
- Voor degenen die tevreden zijn met de Telenet router, DHCP Mac binding zodat het wat makkelijker wordt om intern vaste IP adressen toe te wijzen.
- Voor de TV kijkers een substantiële korting op de huur van een digibox/corder als je deze al meer dan 3 jaar huurt.
Als er nog wensen zijn laat maar horen. Uiteraard willen we goedkopere abonnementen maar dat is wishfull thinking.
Ik wil nog eens terugkomen op de originele opzet van deze topic, namelijk een wenslijstje voor Klaas / Kerstman.
Net als met alle wenslijstjes die kinderen maken, is het uiteindelijk Klaas die beslist wat de kinderen krijgen en welke wensen vervuld worden. Dat weerhoudt de kinderen niet om hun fantasieën de vrije loop te laten bij het invullen van wenslijstjes.
Wat mij in deze topic niet bevalt, is dat het "wenslijstje" van de ene Netweter, door de andere gebruiker afgebroken wordt als "niet mogelijk", "niet nodig", enz ... 😫
Net alsof het ene kind, dat tevreden is met een autootje op zijn wenslijst, een ander kind zijn wenslijstje afbreekt omdat deze een Lego doos vraagt aan de Sint 😃.
Laat ons toch gewoon oplijsten wat we nog wensen, uiteindelijk is het Klaas Telenet die beslist of onze wensen in vervulling gaan, niet? 😋.
Ik heb geprobeerd een beetje een samenvatting van alle wensen te maken. Om het Telenet wat makkelijker te maken 😂😘 om ons een nieuwjaarscadeautje te geven.
Ze zijn niet geefachtig bij Telenet.
Die piek uren verlagen noem ik geen geste.
Opdoekken die piek en dal.