24755
netweters
|
152395
antwoorden
|
20699
vragen
|
Kleine survey voor de interesse 😛
wat gebruiken jullie gemiddeld qua internet/maand? en is dit fel vermeerderd sinds de COVID-19 situatie?
@bekeHoe je het ook draait of keert
Telenet is gewoon de beste internet provider van Belgie.
Duidelijk met de tijd mee.
De concurent is veel te laat begonnen met uitrol glasvezel.
Over koper krijg je maximaal met veel geluk 93Mbps,De meerderheid komt amper aan 75Mbps.komaan he
Ze moeten iets doen 3TB geven of onbeperkt over eriterent traag koper
Ligier met een grote brandstoftank.
We zitten in 2020🤔
+ concurrentie op de kabel is er maar half, want Orange is mss goeikoper in sommige gevallen...ze lopen achter met hun tv aanbod/internetaanbod.
als je de misleidende reclame ziet ja
als je hetzelfde product neemt (3p) met optie speedboost om aan 200mbit te geraken
dan is orange ongeveer 10 euro goedkoper 😅
doe geregeld interventie nadat ze hebben overgeschakeld...
duurt gemiddeld 3 weken voor ze terug keren naar telenet, record is 3 dagen
ge hebt idd bij elke provider voor/nadelen, maar in mijn app ligt er enkel Coax, geen telefoonkabel dus proximus/scarlet kan bij mij al niet genomen worden.
Gouden regel: men moet dat ieder voor zich uitmaken welke operator/diensten het beste past.
Zolang Telenet blijft doen waar ze mee bezig zijn: product innovatie/verbeteringen tegen dezelfde prijs (helaas ze verhogen elk jaar, my bad 😝😝)
Dan blijf ik waar ik ben. Want kheb zoals gezegt toch maar keuze tussen 2 providers voor vaste diensten: Telenet of Orange, dan is mijn keuze snel gemaakt. Want bij Orange ben ik van een kale reis terug gekomen na 6 maand.
Hier een 100 GB meer dan voor de crisis, 460 GB ipv 350 GB
@Ex-Netweter
Bedankt voor je opmerkzaamheid, maar misschien laat je dit best over aan de admin/moderators/Kraks. Als het wat uit de hand loopt, dan mag je dat altijd even melden via PM. Je bent zelf ook actief op een ander forum, dacht ik, dus je weet hoe het werkt.
Aan de andere deelnemers binnen deze discussie: ik kan niet anders dan toegeven dat @Ex-Netweter een sterk punt heeft als hij vaststelt dat het hier off-topic aan het gaan is. Probeer het te houden op het onderwerp: het verbruik voor en tijdens Covid.
Alvast bedankt!
on topic dan:
Mijn verbruik is gedaald
505GB > 321GB 😁
werk zelf on the field, t'is druk 😅
Vandaag verschenen.
Onze ‘Fair Use Policy’ (FUP)
Heb je zeer intensief data verbruikt de afgelopen weken in de piekuren (tussen 17u ’s avonds en 00u ’s nachts) en daardoor de limiet van 750 gigabyte bereikt? Dan kan het zijn dat je surft tegen verlaagde snelheid. Deze 20 Mbps is nog steeds ruim voldoende om te streamen, mailen of skypen. Maar het zal iets trager gaan dan gewoonlijk. We hanteren deze maatregel van lagere snelheid om ervoor te zorgen dat iedereen in je buurt vlot kan blijven surfen. Met 750 GB kan je maar liefst 16 dagen onafgebroken Netflix streamen.Minder dan 1% van onze klanten ondervindt momenteel hinder van deze Limiet.
We blijven uiteraard wel kijken hoe we ook deze grootgebruikers op de beste manier kunnen bedienen.
@robatoras schreef:Vandaag verschenen.
Met 750 GB kan je maar liefst 16 dagen onafgebroken Netflix streamen.Minder dan 1% van onze klanten ondervindt momenteel hinder van deze Limiet.
750 GB per maand en maar 16 dagen Netflix ?! Moeten ze bij Telenet dan niet zorgen dat de mensen een volledige maand kunnen streamen ???? 🙂 Waarom die 750 niet een beetje verhogen ...
(PS ik zelf heb niet hoger nodig, maar deze die Netflix gebruiken kan ik wel inkomen dat het voor hen best wat meer mag zijn)
@RedsFan en alle anderen:
Deze thread polst naar uw gebruik en wat je daarvoor gebruikt. Kritiek op de FUP, daar zijn genoeg andere threads over. Gelieve hier on topic te blijven.
Dankuwel.
Weinig leven in de brouwerij.
Nu er zovelen thuis zijn.
Met nog 2 dagen te gaan
Totaal 2566GB verbruik,meest Back_ups.
Waarvan 256GB in de piek uren.
Dan valt mijn 600GB deze maand en 1TB vorige maand nog mee 😛