Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Nieuwe MacBook pro

https://tweakers.net/nieuws/117259/apple-kondigt-macbook-pros-met-oledstrook-aan.html

Ok ik moet toegeven die touchstrook is echt nice maar serieus geen usb A poorten?

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe MacBook pro

Ik zie dat je er nog altijd veel te veel voor moet betalen: "De goedkopere 13" MacBook Pro zonder Touch Bar en Touch ID is per direct vanaf 1699 euro te koop. De versie met Touch Bar komt over twee tot drie weken voor een vanafprijs van 1999 euro."

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Nieuwe MacBook pro

@sb ja echt belachelijk ik heb 1299 betaald voor een HP Spectre x360 dat is volledig metaal, goede bouwkwaliteit, i7 6500u met 8 GB ram 250GB SSD en een touchscreen... (En dat vind ik al heel veel geld...)@sb ja echt belachelijk ik heb 1299 betaald voor een HP Spectre x360 dat is volledig metaal, goede bouwkwaliteit, i7 6500u met 8 GB ram 250GB SSD en een touchscreen... (En dat vind ik al heel veel geld...)

Een MacBook Pro kost zoals je zei 1699 en je hebt dan echt minimum specs... En je kunt er niet eens een usb stick insteken zonder een dure adapter...

Het ergste vind ik dat mensen dat dan nog kopen omdat het Apple is...
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe MacBook pro

Dan koop ik liever iets als dit:

https://www.tones.be/particulier/product/sky10-i7-gtx1060-intel-i7-6700-8gb-250gb-gtx1060-w10

Er is geen scherm bij, maar die grafische kaart mag gerust iets lichter. Of gewoon weg, want ik zie dat er On Board Graphics zijn en ik ben geen gamer dus, ... Dan heb je nog over voor een SATA van 1TB en dit 22" scherm van Iiyama kost amper 129 euro.

Verder kan je Windows 10 (€€€) laten vallen en iets als Linux Mint installeren. Maar tot nu toe heb ik enkel wat liggen spelen met Linux OS. Voor mij was het belangrijkste dat Forté Agent werkt en dat kan met Wine (SSL is helaas wat moeilijker). Een volledige overstap zie ik nog niet zitten.

(Al mijn computers komen overigens van Tones. Jaren geleden heb ik er zelf eentje in elkaar gestoken met hun onderdelen, maar daarna heb ik het hen laten doen. Te veel schrik dat ik iets zou stuk maken. 🙂 )

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'