Beantwoorden
Ex-Netweter
 

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd

Prijsverlaging bij Telenet!

 

Screenshot 2021-11-09 190559.png

 

Geen photoshop. Ga verder werkt niet. Site is precies wat gemoderniseerd. Ik vrees er een beetje voor, maar die prijs lijkt me niet te kloppen. 😁

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: One vanaf € 0

12 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd

Zit je wel op de goede site? Niet zo een of andere phishing site? 🤔🤣



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd

Nope. Gewoon op https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/one.

 

Ik denk dat het al in orde is. Geen prijsverlaging dus. Ook geen deftige promo, 3 x € 7 is wat magertjes.

Ex-Netweter
 

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd

Ik had dit ook gezien, was een foutje op de site van Telenet. Het is al terug gecorrigeerd.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd

@Ex-NetweterDeze korting is al paar weken zo, heb voor de one up ook 3 maanden korting ontvangen sinds oktober, mensen zijn ook nooit content he 😜


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd

Door bij de overstap naar One te klagen over het verdwijnen van Triiing hebben wij een korting gekregen van 1 jaar €10/maand!

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd

@Ex-Netweter  Ik klaag blijkbaar veel te weinig. Ik heb in jaren geen kortingen meer gehad.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd

@Ex-NetweterZe geven niet aan iedereen een korting als je er naar vraagt, ze maken soms een uitzondering maar is geen zekerheid voor alle klanten.

daar reclame voor maken hier is dan ook niet juist, best bij vermelden dat dit uitzonderlijk is 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd


@Master-Magic  schreef:

@Ex-NetweterZe geven niet aan iedereen een korting als je er naar vraagt, ze maken soms een uitzondering maar is geen zekerheid voor alle klanten.

daar reclame voor maken hier is dan ook niet juist, best bij vermelden dat dit uitzonderlijk is 😉


Dat is dan spijtig.... Ik zal altijd de mensen aanraden als er een dienst verdwijnt (en de prijs blijft hetzelfde) dit aan te grijpen om een korting te bekomen! En ik zal daar steeds aan toevoegen welke korting ik bekomen heb als motivatie. 🙃.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd

@Ex-NetweterGeen probleem, je kan maar proberen, en ze zullen het snel merken of ze het krijgen of niet,

wie het krijgt heeft een leuke overeenkomst voor de periode dat de overeenkomst loopt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd


@Master-Magic  schreef:

@Ex-NetweterDeze korting is al paar weken zo, heb voor de one up ook 3 maanden korting ontvangen sinds oktober, mensen zijn ook nooit content he 😜


In mijn geval, betaal nu € 62,46 aan Telenet en Base. Met One zou dat € 86 per maand worden. Dat is een verschil van € 23,54 per maand. Dat is € 282,48 op een jaar. En dan maar 3 keer € 7 korting krijgen... Ik mis nu niks met mijn huidige producten. Ze hadden al jaren meer aan mij kunnen verdienen, maar het is altijd njet. Met hun starre houding lopen ze flink wat centen mis. De logica ontgaat mij. 🤑

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd

@Ex-Netweter zolang je uw abbo kan behouden wat je nu hebt zou ik niet veranderen, als je er tevreden van bent waarom veranderen, 

langs de andere kant, de meerprijs die je betaald betaal je aan de extra opties dat je krijgt met je gsm abbo aan data maandelijks en andere extra’s dat erbij komen, 

maar nogmaals, als je tevreden bent dan behoud je best uw abbo want daarna kan je niet terug naar je bestaande abbo doordat het niet meer wordt aangeboden.

je bent niet verplicht om te veranderen he 😉

je doet nu elke maand profijt met wat je hebt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

ONE(up) vanaf 0,00 euro/mnd

veranderen dat gebeurd  maar voor tv en internet blijf je best bij telenet ,

gemakkelijk voor tv heb je 1 tv of 4 tv (basis aanbod ) blijft geen ruzie wie en

wat en wanneer je kijkt zeker met kinderen

 

internet de telenet gratis wi-free blijft nog altijd handig waar je bent

 

voor gsm is er genoeg keuze dat neem je wat je nodig hebt

natuurlijk

de prijs is natuurlijk ook iets maar sommige mensen tellen netflix en disney plus er bij

natuurlijk zit je met hoge prijs het zijn extra 's zoals hier veel wordt over gezegd