|
26.343
netweters
|
163.918
antwoorden
|
|
22.016
vragen
|
Mijn schoonouders hebben momenteel een apart tv en internet abonnement. Een maand geleden wilde ik dit omzetten naar een One for One abonnement.
Nadat ik voor hen een Telenet account had aangemaakt probeerde ik dit online te wijzigen naar een One for One abonnement.
Dit lukte niet. Ik kreeg telkens foutmeldingen . Toen ik naar Telenet winkel Delanghe mailde voor info zouden zij dat voor mij in orde brengen. Dag later kreeg ik mail terug dat er problemen waren bij Telenet maar dat dit binnen de week in orde zou komen.
Na maand niets te hebben gehoord gisteren terug geïnformeerd en problemen zouden nog niet zijn opgelost. Dit kan toch niet?
Zijn er hier leden die dit kunnen bevestigen?
Ik heb contact opgenomen met Telenet zelf. Ook de persoon waarmee ik in contact stond krijgt dezelfde melding.
Dit is toch onvoorstelbaar. Een probleem die zich weken aan een stuk voordoet en niet opgelost raakt.
Ben je zeker dat een One pakket goedkoper zal zijn voor hen? Heb je al eens bekeken wat internet + tv kost met mobiele abonnementen elders? Of gaat het om de vaste lijn?
Je zal nog even moeten wachten als het in orde is zal de winkel wel contact nemen met je
Zij hebben een aanvraag gedaan ,anders wordt het boeltje en nog minder duidelijk