Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Ontdekking: Telenet vroeger en nu... door een 18 jarige

Hallo...

 

Ik heb recent ontdekt dat telenet vroeger niet eens telenet heette...
Ik had wel al door dat mijn ouders (nog altijd) een pandora adres gebruiken. Maar wist niet dat dit ook de naam was van het 'internet' voor nog maar op deze aardbol stond.

Ik wil vragen wie van jullie hier WEL pandora heeft meegemaakt...
Ik heb onderzoek gedaan en ben vreemde dingen tegengekomen voor de geïnteresseerden.
cyberbomma.PNG

Hier een gevonden audio-reclame spot (© IP Radio & Telenet)

 

Dit is heel vreemd voor mij,

Wat was er anders Toen vs. nu?

16 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ontdekking: Telenet vroeger en nu... door een 18 jarige

@William_L

 

Op de baan kom je regelmatig voertuigen tegen van zelfstandigen of bedrijven die nog altijd reclame maken met een pandora.be mailadres. En voor Telenet zal het echt geen grote meerkost zijn om dit domein te behouden. Ik blijf het in elk geval gebruiken waar mogelijk.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ontdekking: Telenet vroeger en nu... door een 18 jarige


@sb  schreef:

@janne_man

 

Ik heb de test juist gedaan en het klopt. Wist ik niet. Ik dacht dat de meest recente mailboxen enkel voor telenet.be waren.

 

Weet je of dit enkel werkt bij de "oude garde" ? En als ik het begrijp, dan kan ik eigenlijk voor al mijn mails pandora.be gebruiken?


Dat is mijn overtuiging. Ik had  zelf de test al gedaan met een nieuwe mailbox van een paar maand geleden. Het bewijs kan alleen maar komen met de medewerking van iemand die nooit pandora gekend heeft en mijn voorkeur gaat zelfs uit naar een nieuwe klant van 2019. Daarmee wordt een discussie vermeden over een mogelijke overgangsperiode.